مانور تخليه امن و اضطراري در بافت فرسوده منطقه 13

شهردارمنطقه 13 از برگزاری مانور تخليه امن و اضطراري در بافت فرسوده این منطقه به منظور هماهنگی بیشتر و شناخت بین اعضا درون و برون سازمانی تخصصی و به چالش کشیدن نهاد های تخصصی در معابر تنگ و بافت فرسوده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،هادی ذاکری هدف از برگزاری این مانور را رسیدن به یک سیستم وحدت فرماندهی ، آمادگی برای مواجهه بحران ها ، هم افزایی امکانات و توان سازمان ها ، ترغیب مردم محله به نوسازی بافت فرسوده دانست و افزود:با توجه به به وجود بافت فرسوده در محدوده ناحیه یک ، این مانور با محوریت ریزش آوار ، جستجو و نجات و اطفا در بافت فرسوده ناحیه یک  درمحور خيابان زارع كلخوران كوچه شهيد خسرو منصوري برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این مانور هر عضو مسئول ستاد مدیریت بحران ناحیه تمامی امکانات و تجهیزات لازم را جهت رسیدن به وضعیت سفید به کار می برد اظهار داشت:طبق دستور رئیس ستاد ،نیروی انتظامی ، راهور ، آتش نشانی ، بیمارستان بو علی ، گروه های دوام ، شهرداری ناحیه یک ، هلال احمر و اورژانس ، پلیس امنیت ، دفتر خدمات نوسازی به محور اصلی خسارات اعزام شده و اقدامات عاجل در خصوص تخلیه امن اضطراری ، اسکان اضطراری ، آوار برداری ، امداد و انتقال مجروحین ، حمایت روانی و اطفا حریق و.. صورت می گیرد.

شهردارمنطقه 13 تجزیه و تحلیل و برآورد وضعیت ناحیه ، مقابله موثر در برابر بحران پیش آمده ، افزایش تعاملات بین سازمانی ، اعلام نوع و چگونگی حوادث  از ماموریت اصلی اعضای ستاد در این مانور اعلام کرد و ادامه داد:  با توجه به هدف گذاری ستاد مدیریت بحران برای کاهش مخاطرات ناشی از زلزله  ، در این مانور سعی شده ضمن هماهنگی و شناخت بیشتر بین اعضا درون و برون سازمانی تخصصی ، گروه های دوام به تمرین امداد و نجات در کوچه ها تنگ و باریک می پردازند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بافت فرسوده ، مانور ، امن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار