حاج‌محمدرضا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

آمادگی جایگاهداران برای ارائه خدمات‌ بهتر در فصل زمستان / بنزین 400 تومانی ابطال نشده است

رئیس انجمن صنفی جایگاهداران کشور از آمادگی جایگاهداران برای ارائه خدمات بهتر برای مردم در فصل زمستان خبر داد و گفت: سهمیه بنزین 400 تومانی همچنان به قوت خود باقی است و هیچ‌ دستورالعملی در زمینه ابطال سهمیه ارائه نشده است.

بیژن حاج‌محمدرضا در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص عرضه بنزین 400 تومانی اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 500 میلیون لیتر بنزین 400 تومانی در کارت سوخت‌ها باقی‌مانده و به این قیمت عرضه‌ می‌شود و تاکنون هیچ‌ دستورالعملی در زمینه ابطال سهمیه 400 تومانی ارائه نشده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تلمبه جایگاه‌ها بررسی و تعویض شده و جایگاهداران آمادگی کامل ارائه خدمات بهتر در فصل زمستان را دارند.

حاج‌محمدرضا از تقویت مراکز مجاری عرضه سوخت در خطوط کمربندی و شمال غرب تهران خبر داد و گفت: با تقویت این مراکز دیگر شاهد صف‌های طولانی در این مناطق نخواهیم بود.

رئیس انجمن صنفی جایگاهداران کشور از کمبود جایگاه در شمال رسالت، سردار جنگل و یادگار امام (ره) خبر داد و گفت: ما در تمام ایام در این مناطق مشکل داریم و سعی می‌کنیم که سرمایه‌گذاری داخلی را در این بخش تقویت کرده تا مشکل کمبود جایگاه برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع این موانع با مسئولان ذیربط مذاکراتی را در خصوص تخصیص زمین انجام داده‌ایم تا بتوانیم زمین مورد نظر را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند.

حاج‌محمدرضا گفت: از دولت تدبیر و امید درخواست کردیم که در نحوه پرداخت درصد کارمزد حق‌العمل کاری تجدیدنظر کنند، چرا که جایگاهداران دو سال است که منتظر افزایش حق‌العمل کاری هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار