کارمند سابق کنگره آمریکا مطرح کرد

خبرنگار پرس‌تی‌وی قربانی عملیات سازمان سیا

"رادنی مارتین" کارمند سابق کنگره آمریکا اعلام کرد به احتمال زیاد خبرنگار پرس‌تی‌وی قربانی عملیات سیاه سازمان سیا شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس‌تی‌وی، رادنی مارتین، کارمند سابق کنگره آمریکا و رئیس انجمن ملی‌گرایان آمریکا اعلام کرد به احتمال زیاد خبرنگار پرس‌تی‌وی قربانی عملیات سیاه سازمان سیا شده است.

به گفته مارتین، "مرگ خان شیم به دلیل جستجوی خستگی‌ناپذیر حقیقت توسط وی بوده است. اما این موضوع توسط رسانه‌های غربی انکار می‌شود."

وی در ادامه افزود، "به نظر می‌رسد خانم شیم قربانی عملیات سیاه سازمان سیا که به احتمال زیاد با همکاری ترکیه انجام شده بوده است. ترکیه اخیرا خانم شیم را به دلیل افشای اطلاعات مربوط به کمک‌رسانی این کشور به نیروهای داعش، جاسوس خوانده بود."

مارتین در ادامه گفت، "از سال 1950، تصادف‌های مضحک و مرگ‌بار، تخصص ویژه نیروهای سیا و موساد بوده است. سیا طی این عملیت‌ها، افرادی را که کارهای مخفیانه‌اش را بر ملا کنند، هدف می‌گیرد، داعش نیز یکی از همین امور محرمانه است."

وی ضمن بیان این اظهارات، از ترکیه درخواست کرد به مقامات ایرانی اجازه دهند درباره جزئیات و علل مرگ سرنا شیم به تحقیق و بررسی بپردازند.



انتهای پیام/
برچسب ها: سیا ، آمریکا ، خبرنگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
این هم اقدار یک خبر نگار ازاده که پشت به اصطلاح ابرقدرتها را به خاک زده روحش شاد و راهش ادامه دارد....
آخرین اخبار