تبریز؛

کشف یک کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان اهر

فرماندهی انتظامی شهرستان اهر گفت: در عملیات ضربتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اهر، یک نفر سوداگر مرگ دستگیر و یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.


سرهنگ رحیم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز از کشف یک کیلوگرم هروئین و دستگیری یک نفر در شهرستان اهر خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ با دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک فردی به هویت (ح – ب) که در حال تحمل حبس در زندان یکی از شهرستانهای استان آذربایجان شرقی بوده و مدت دو ماه بود که فراری بود، دستگیری وی بلافاصله در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با شناسایی فرد مورد نظر و بهره گیری از ابزارهای فنی پلیسی در شناسایی دقیق محل فعالیت نامبرده، سرانجام ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر از طریق منابع مخبرین فرد یاد شده را در حین حمل مواد به شهرستان اهر با یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اهر در پایان گفت: برخورد قاطع و جدی پلیس با سوداگران مرگ ادامه دارد اما ریشه کنی این بلای خانمانسوز نیز همچون دیگر آسیب ها و معضلات اجتماعی، عزمی ملی و همراهی آحاد جامعه و دستگاه های مربوط را می طلبد.
انتهای پیام/ا
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، تبریز ، ارومیه ، زنجان ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.