هفتادویکمین نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا/4

ماجرای کلاهبرداری کمپوست به کجا رسید؟

سخنگوی دستگاه قضا گفت: موضوع مهم در خصوص پرونده کمپوست این است که 200 نفر که خود را وکیل معرفی کرده‌اند با مراجعه به شکات این پرونده اعلام داشته‌اند که ما با نفوذی که داریم می‌توانیم پول شما را زودتر وصول کنیم که این کار نوعی کلاهبرداری محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، سخنگوی دستگاه قضا در ادامه نشست خبری با بیان اینکه شکات پرونده کلاهبرداری کمپوست از 9 هزار نفر هم گذشته است اظهارداشت: در این پرونده از بیشتر از 20 هزار نفر تحقیق بعمل آمده و به شهرهای مختلف از چندین استان نیابت داده شده است تا اموال این شرکت را شناسایی کنند.  
 
وی ادامه داد: دستور داده شده تا اموال فاسد شدنی ذخیره شده در انبارهای این شرکت مزایده شوند و به صورت قانونی به فروش برسند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه در پرونده کلاهبرداری کمپوست 11 نفر بازداشت شده‌اند که یک نفر با قید وثیقه آزاد شده است اظهار داشت: متأسفانه در این پرونده با 2 موضوع غیرصحیح مواجه شدیم و با تحقیقات ما مشخص شد که اظهارات برخی شکات این پرونده صادقانه‌ نبوده است و این امر کار دادرسی این پرونده را پیچیده کرده است.  
 
وی ادامه داد: موضوع دیگر در خصوص پرونده کمپوست این است که 200 نفر که خود را وکیل معرفی کرده‌اند با مراجعه به شکات این پرونده اعلام داشته‌اند که ما با نفوذی که داریم می‌توانیم پول شما را زودتر وصول کنیم که این کار نوعی کلاهبرداری محسوب می‌شود. 

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار