تصویربرداری "سالهای ابری" از مرز 70 درصد گذشت

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "سالهای ابری" به تهیه کنندگی محمدعلی اسلامی و کارگردانی مهدی کرم​پوراز مرز 70 درصد گذشت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، تهیه کننده «سالهای ابری» درباره روند تولید این پروژه گفت: گروه  تولید اکنون مشغول تصویربرداری سکانسهای مربوط به لابی هتل هستند و امروز علی عمرانی، لیندا کیانی، حمید ابراهیمی، علی اوسیوند و علی اوجی  در لوکیشن مهمانسرای وزارت امور خارجه واقع در نیاوران جلوی دوربین می روند.
 
محمد علی اسلامی افزود: این سکانس اقامت سالار در هتل و ملاقات او با فردی را به تصویر می کشد که یادآور بخشی از گذشته وی است.
 
 وی تصریح کرد: تصویربرداری 70 درصد از این مجموعه تلویزیونی انجام شده و از نیمه دوم آبان گروه برای ادامه کار عازم خرمشهر خواهد شد.
 
به گفته اسلامی تصویربرداری سکانس «لابی هتل» از امروز آغاز شده و گروه برای ضبط ادامه سریال چند روز دیگر در مهمانسرای وزارت امور خارجه می مانند.
 
«سالهای ابری» با نام قبلی «سالار» کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیما است که با هنرنمایی علی عمرانی، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی، لیلا برخورداری، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی و (با حضور) پژمان جمشیدی، علی اوسیوند ، اسماعیل شنگله، امید روحانی و برزو ارجمند در حال تولید است. این مجموعه تلویزیونی در 20 قسمت 40 دقیقه ای برای پخش از آنتن شبکه دو  ساخته می شود.     
 
 در خلاصه داستان سال‌‌های ابری که فیلمنامه آن را آرش خوشخو و خسرو نقیبی نوشته‌اند، آمده: زندگی حسین سالار از روزی به هم می‌ریزد که جاسم پرده از سال‌های ابری ذهن سالار برمی‌دارد. دیری نمی‌گذرد که سالار می‌‌فهمد این فقط بخشی از هجمه بزرگی است که کیان به وسیله آن زندگی او را هدف گرفته و او باید تصمیمی بزرگ بگیرد. مصالحه با مهاجمان، یا آغاز مبارزه برای اثبات شرافتی که سال‌ها برای آن تلاش کرده است.
 
 از دیگر عوامل اصلی این پروژه می توان به مدیر تصویر‌برداری: فرزین خسروشاهی، صدابردار: بابک اخوان، طراح صحنه: حسین مجد، مجری طرح: فریبا ساسانی، طراح لباس: مهنوش عباسی، طراح گریم: کیان اولادوطن، تدوین: میثم مولایی، موسیقی: فردین خلعتبری ، مدیر تولید: مسعود عسگری، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مجتبی وحیدی، انتخاب بازیگران: شکوفا کریمی، منشی صحنه: دنیا راد و عکس: صبا قاسمی اشاره کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سالهای ، بازیگران ، داستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار