بوسه مهر داوطلبان هلال احمر بر دستان 8 هزار سالمند

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امسال در هفته تکریم سالمندان، هشت هزار و 160 سالمند از طرح نیابت بهره مند شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، فرح ناز رافع اظهار داشت: در این طرح یک هزار و 145 سالمند از خانواده های شهدا، جانبازان و معلولان، 5 هزار و 906 سالمند بی سرپرست و هزار و  115 سالمند بدون فرزند تحت پوشش حمایتهای مادی و معنوی داوطلبان قرار گرفتند.

وی با اشاره به سیر افزایشی جمعیت سالمند در کشور، گفت: سالمندان جوامع شهری به دلیل گستردگی مشکلات و حاکم شدن سبک زندگی مدرن، خدمات داوطلبان در این طرح بیشتر متوجه سالمندان شهری است.

رافع گفت: در این طرح داوطلبان با سرکشی، انجام امور روزانه، همراهی آنان در اردوها، سفرهای زیارتی و... ، و ارائه خدماتی همچون بهداشتی - درمانی، فرهنگی حمایتی سعی در برطرف کردن نیازهای آنان به نیابت از فرزندان شان دارند.

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در بازه زمانی یاد شده، دو هزار و 788 داوطلب با مشارکت 717 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر، توانستند به ارائه خدمات درمانی به 5 هزار و  346 سالمند و همچنین توزیع بیش از 18 هزار و 490 بسته حمایتی، معیشتی و بهداشتی بپردازند.



انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار