رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران عنوان کرد ؛

توافق نیمی از اتحادیه و تعاونی ها برای تآخیر در انتخابات اتاق تعاون

عظیمی گفت : تا زمان برگزاری مجمع عمومی، هیأت مدیره فعلی به وظایف قانونی خود عمل می‌کند .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به  نقل از روابط  عمومی اتاق تعاون مرکزی ایران ماشاالله عظیمی ، رئیس هیأت مدیره اتاق تعاون ایران گفت: تا زمان برگزاری مجمع عمومی، هیأت مدیره فعلی به وظایف قانونی خود عمل می‌کند .

وی  در پاسخ به این سوال که با توجه به تعویق زمان برگزاری مجمع، تکلیف نامزدهای انتخابات هیأت مدیره اتاق تعاون چیست، گفت: افرادی که در مهلت قانونی ثبت نام کردند، نامشان به عنوان نامزد محفوظ است و زمان مجدد برای ثبت نام افراد جدید هم مجدداً اعلام خواهد شد.

عظیمی  افزود : با توجه به تقاضای بیش از نیمی از اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها برای برای تغییر زمان برگزاری مجمع عمومی به منظور تهیه اساسنامه جدید و همچنین برای اینکه شبهه‌ای به برگزاری مجمع وارد نشود که موجب ابطال انتخابات شود، زمان برگزاری مجمع، به تعویق افتاد.

وی اظهار داشت: تا زمان برگزاری مجمع عمومی، هیأت مدیره فعلی به وظایف قانونی خود عمل می‌کند .

رئیس هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران  در خصوص علت تأخیر در برگزاری مجمع عمومی اتاق تعاون مرکزی ایران گفت: بر اساس ماده 76 قانون تعاون، شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌ها باید اساسنامه خود را تا 3 ماه بعد از ابلاغ قانون، با قانون جدید تطبیق دهند، در غیر این صورت تعاونی به حساب نمی‌آیند و از مزایای آن محروم می‌شوند .

وی در پایان با اشاره به تصویب و ابلاغ قانون جدید تعاون در خردادماه امسال گفت  : زمان مناسب برای تطبیق اساسنامه از سوی اتاق تعاون در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تعاون ، اقتصادی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار