فردا برگزار می‌شود

اجلاس هم اندیشی مسئولین سازماندهی و مدیریت شبکه آزمایشگاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور

اجلاس هم اندیشی مسئولین سازماندهی و مدیریت شبکه آزمایشگاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با هدف ارزیابی عملکرد و میزان توفیق دانشگاههای علوم پزشکی در ایجاد و فعال سازی شبکه‌های دانشگاهی خدمات آزمایشگاهی فردا ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد.

دکتر سیامک سمیعی مدیر کل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: اجلاس هم اندیشی مسئولین سازماندهی و مدیریت شبکه آزمایشگاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با هدف ارزیابی عملکرد و میزان توفیق دانشگاههای علوم پزشکی در ایجاد و فعال سازی شبکه‌های دانشگاهی خدمات آزمایشگاهی، ۲۹ مهرماه برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: در این همایش علاوه بر ارزیابی میزان پیشرفت در تحقق سازماندهی شبکه آزمایشگاهی دانشگاه و بررسی عملکرد شبکه‌های دانشگاهی ارائه خدمات آزمایشگاهی به مقایسه کمی و کیفی وضعیت خدمات آزمایشگاهی قبل و بعد از اجرای برنامه تحول نظام سلامت پرداخته خواهد شد. 

وی افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در این برنامه مستندات و اطلاعات مربوط به سازماندهی و عملکرد شبکه‌های آزمایشگاهی در دانشگاههای علوم پزشکی که از قبل جمع آوری شده است مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و نهایتاً چالش‌ها و موانع پیش رو در ارتقای خدمات آزمایشگاهی مراکز تشخیصی درمانی دولتی بررسی شده و راهکارهای اجرایی برای رفع این مشکلات پیش رو با هم اندیشی شرکت کنندگان تبیین خواهد شد. 

سمیعی خاطر نشان کرد: از دیگر برنامه‌های این اجلاس تشریح برنامه‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی توسط مدیران ستادی جهت ارزیابی و نظارت بر شبکه‌های آزمایشگاهی و تدوین گزارش وضعیت پاسخگویی و ارائه خدمات آزمایشگاهی در دانشگاههای علوم پزشکی برای ستاد کشوری برنامه تحول نظام سلامت است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار