سرپرست تیم ووشو پارس جنوبی:

با هدف حمایت از تیم ملی در لیگ برتر شرکت کردیم

چراغی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی با هدف حمایت مالی از ملی‌پوشان ووشو در لیگ شرکت کرده است و به دنبال کسب نتیجه در لیگ نیست.

ایوب چراغی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شرایط مالی که باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی دارد و نیاز به تبلیغات خاصی ندارد، تنها با هدف حمایت مالی از ملی‌پوشان ووشو و این که با ایجاد شرایط مالی مناسب برای آنان باعث شود تا بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ی مالی و با آرامش در طول سال نیز تمرین کنند تا برای مسابقات ملی ووشو آماده شوند در لیگ ووشو شرکت کرده است.
 
سرپرست تیم ووشو پارس جنوبی افزود: از آن جایی که در ترکیب تیم ووشو پارس جنوبی اکثر ملی‌پوشان حضور دارند و این ووشوکاران به جز پرداختن به ووشو به صورت حرفه‌ای هیچ شغل دیگری ندارند، سعی کردیم با حمایت مالی از آنان و ایجاد شرایط تمرین زیر نظر مربی برجسته و قهرمان پروری همچون رامین موحدنیا به آمادگی هر چه بیشتر ملی‌پوشان برابر حضور در میادین مختلف بین‌المللی و پیشرفت ووشو کشور در سطح ملی کمک کنیم.
 
وی ادامه داد: با توجه به این که تیم پرشین که سال گذشته در لیگ برتر اکثر ملی‌پوشان را در ترکیب خود داشت، و امسال در لیگ برتر حضور ندارد، باعث شده تا باشگاه پارس جنوبی بتواند با اکثر ملی‌پوشان در دو بخش ساندا و تالو را برای لیگ برتر امسال قرارداد منعقد کند.
 
چراغی گفت: در بخش ساندا، محسن محمدسیفی، امیر فضلی، جواد آقایی، جعفر شیرزاد، علی بختیاری، امیر نجفی و میلاد قزل سفلو و در بخش تالو احسان پیغمبری، علی وطن‌خواه، کاوه قاسمی و بهروز بخش‌زاده همه این ووشوکاران در دو بخش ساندا و تالو از قهرمانان به نام ملی و یا عضو تیم ملی ب کشور هستند برای حضور در لیگ برتر ووشو امسال با باشگاه پارس جنوبی قرارداد بسته‌اند.
 
چراغی در پایان خاطر نشان کرد:‌ با توجه به این که هفته اول لیگ تیم پارس جنوبی استراحت دارد اردوها را از شنبه 10 آبان در مجموعه ورزشی انقلاب به مدت 10 روز اردو می‌زنیم.
 
گفتنی است،‌ لیگ برتر ووشو از پنجشنبه 8 آبان در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی آغاز می‌شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: ووشو ، تیم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار