خشم کیشه های آمریکا را فرا گرفت

فیلم اکشن " خشم" در نخستین هفته ی نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم اکشن " خشم" در نخستین هفته ی نمایش در 3,173 سینما، 23 میلیون  و 500 هزار دلار کسب کرد و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم را دیوید آیر کارگردانی کرده و برد پیت، شیا لبوف و لوگان لرمن نیز در آن ایفای نقش کرده اند.




فیلم درام " دختر از دست رفته" ساخته ی دیوید فینچر و با بازی بن افلک، نیل پاتریک هریس و تیلر پری، در سومين هفته ی نمایش در 3,249 سینما، 17 میلیون  و 800 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 107 میلیون و 69 هزار دلار رساند.



اما انیمیشن " کتاب زندگی "  به کارگردانی خورخه گوتیرز و با صداپیشگی دیگو لونا، زویی سالدانا و چنینگ تاتوم در نخستين هفته ی نمایش در 3,070 سینما، 17 میلیون دلار کسب کرد.

 

جایگاه چهارم این لیست به فیلم کمدی " الکساندر و روز وحشتناک و افتضاح " ساخته ی میگوئل آرتتا و با بازی استیو کارل و جنیفر گارنر اختصاص دارد که در دومین هفته ی نمایش در 3,088 سینما، 12 میلیون و 39 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 36 میلیون و 871 هزار دلار رساند.
 


فیلم اکشن" ناگفته های دراکولا "  نیز در دومین هفته ی نمایش در 2,900 سینما، 9 میلیون و 889 هزار دلار بدست آورد و مجموع فروش خود را به 40 میلیون و 735 هزار دلار رساند. این فیلم را گری شور کارگردانی کرده و لوک ایوانز نیز در آن ایفای نقش کرده است.





انتهای پیام/
برچسب ها: جدول ، اکران ، خشم ، برد پیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.