هفته داوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

بحران پرسپولیس در رایانه آقامجید تنظیم می‌شود؟/جدال جنوبی‌ها، شبه دربی خوزستان

هفته دوازدهم لیگ برتر بعد از وقفه چند هفته‌ای امروز با انجام سه دیدار آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، پرسپولیس پذیرای تیم فوتبال سایپای البرز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازی‌های هفته دوازدهم از امروز آغاز می‌شود و راه ندادن دوربین‌های تلویزیونی به ورزشگاه‌ها از ویژگی‌های این هفته به شمار می‌آید.
 
 **پرسپولیس – سایپا البرز
 نبرد درخشان با آقا معلم
 
 
تیم فوتبال پرسپولیس  امروز ساعت 16:50 در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال سایپای البرز است.
 
 سرخپوشان در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل تیم سپاهان با شکست مواجه شدند ولی این تیم در جام حذفی در مقابل تیم کارگر به‌گز توانست به پیروزی برسد و این موضوع تا حدودی بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار داد ولی اگر درخشان در این دیدار نتواند نتیجه بگیرد شرایط تیم پرسپولیس در جدول لیگ برتر وخیم‌تر می‌شود چرا که سه امتیاز این بازی برای سرخپوشان لازم است تا آنها به رده پنجم صعود کنند در صورت نگرفتن نتیجه احتمال دو رقمی شدن رتبه آنها در جدول زیاد خواهد بود و دومین شکست درخشان به حساب می‌آید در حال حاضر وجود حاشیه‌های زیاد در این تیم، سرخپوشان را به چالش کشیده است و این تیم با جدایی اسپانسرش و شایعه تغییر رئیس هیات مدیره باید در دیدار مقابل تیم سایپای البرز حاضر شود و باید دید که مساله پیش آمده می‌تواند تاثیری بر روی عملکرد تیم داشته باشد یا نه؟ البته در این بازی حضور پیام صادقیان می‌تواند موثر باشد.
 
در آن طرف نیز تیم سایپا با توجه به اینکه تیم جوانی است بهترین خط دفاع لیگ را دارد و در این دیدار نیاز به برد دارد چرا که سایپا در دو هفته گذشته دو شکست پشت سر هم داشته و نتوانسته عملکرد مناسبی از خود به نمایش بگذارد و اگر تیم پرسپولیس، سایپا را شکست دهد این سومین شکست برای سایپا محسوب می‌شود در حال حاضر سایپای البرز در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد.
 
 تساوی در این بازی برای تیم پرسپولیس باخت به حساب می‌آید و باید تلاش خود را در این دیدار زیاد کند  تا بتواند نتایج قابل قبولی را در کارنامه خود به ثبت برساند.
 
تقابل سیدصالحی با پرسپولیس، تیم سابقش از جذاب‌ترین نکات این بازی است.
 
 تورج حق‌وردی به همراه رضا سخندان‌، آرمان اسعدی و جواد شرفی قضاوت دیدار پرسپولیس – سایپا البرز را به عهده دارند.
 
*** صبای قم- گسترش فولاد تبریز
نخستین حضور کمالوند‌ در نیمکت گسترشی‌ها

 
تیم فوتبال صبای قم امروز ساعت 16:50 در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز است.
 
 صبای قم بعد از شکست‌ش در جام حذفی و مشکلات مالی‌ای که در باشگاه وجود دارد‌ و مسئولان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز خواهند رفت و باید دید که مشکلات مالی می‌تواند روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار باشد یا خیر؟
 
در آن طرف نیز فراز کمالو‌ند بعد از یک برد در جام حذفی اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند و این سرمر‌بی با صادر شدن کارت سرمربی‌گری‌اش می‌تواند روی نیمکت این تیم بنشیند و کمالوند با توجه به سمتی که گرفته باید عملکرد خوبی از خود نشان دهد چرا که جانشین تارتار در این تیم شده است تیم صبای قم اگر در این دیدار امتیاز کسب کند، می‌تواند در رده چهاردهم قرار گیرد و در مقابل تیم گسترش فولاد نیز با کسب این  امتیاز از این دیدار می‌تواند خود را از رده سیزدهم به بالا بکشد.
 
محمدملکی‌ به همراه بابک‌ داوری، حسن ظهیری و رضا مهدوی قضاوت دیدار صبای قم – گسترش فولاد تبریز را بر عهد ه دارند.
 
** استقلال خوزستان- نفت مسجد سلیمان
نفتی‌ها به دنبال دومین بردشان در لیگ برتر

 
تیم فوتبال استقلال خوزستان امروز ساعت 17 در ورزشگاه غدیر پذیرای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان است.
 
 در حال حاضر استقلال خوزستان در رده یازدهم جدول لیگ قرار دارد و جایگاهش بهتر از نفت مسجد سلیمان است اما این دو تیم فقط 3 امتیاز در جدول با هم اختلاف دارند.
 
 در آن طرف نیز اگر نفت مسجد سلیمان بتواند تیم استقلال خوزستان را شکست دهد دومین تیم اهوازی می‌شود که این تیم را شکست داده است چرا‌که نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم توانسته بود تیم فولاد خوزستان را شکست دهد و اولین برد خود را رقم بزند.
 
 عبداله ویسی و مکوندی مربیان جوان لیگ برتر هستند که در این دیدار مقابل هم قرار می‌گیرند البته باید در نظر گرفت که تجربه ویسی بیشتر از مکوندی است.
 
احمد صالحی به همراه سعید قاسمی، علی اکبر نوری و روح‌اله شریفی قضاوت دیدار استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بحران ، یازدهم ، دنبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار