اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل طی پیامی؛

آیت‌الله مهدوی‌کنی در همه دوران عمر پابرکتش در برابر هجمه‌ها علیه آرمان‌های ولایت ایستادگی کرد

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در پیامی رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی یار دیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در پیامی رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری و یار دیرین امام(ره) و رهبری را تسلیت گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است:
 
«انالله و انا الیه راجعون
 
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره احزاب آیه 23)
 
رحلت یار دیرین امام(ره) و همراه بی‌ادعای رهبر معظم انقلاب، کسی که سال‌ها عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و تلاش برای تجلی اسلام عزیز صرف کرده بود، حقیقتا جانگداز و ثلمه‌‌ای جبران‌ناپذیر است.
 
درگذشت شخصیتی همچون آیت‌الله مهدوی‌کنی که سال‌های مبارزه با طاغوت، را سراسر در پیکار و زندان و تبعید و زیر شکنجه‌های سخت گذرانده است و پس از انقلاب نیز در خیل خدمتگزاران به اسلام و انقلاب خالصانه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، سخت و دردآور است.
 
از حضور خاضعانه در میان عامه مردم، تلاش مجاهدانه در مبارزات پیش از انقلاب و خدمتی مستمر در نظام مقدس جمهوری اسلامی تا مدیریت یکی از فعال‌ترین نهادهای علمی یعنی دانشگاه و حضور در میان دانشجویان، نشانگر شخصیت ذوابعاد حضرت آیت‌الله مهدوی کنی بود. شخصیتی که در دفاع از حریم امام(ره) و ولایت ثابت‌قدم بود و هیچ‌گاه از مسیر اصول انقلاب عدول نکرد.
 
آیت‌الله مهدوی کنی در همه دوران عمر پابرکتش، با نفاق مبارزه و در برابر ساختارشکنی‌ها و هجمه‌ها علیه آرمان‌های امام(ره) و ولایت ایستادگی نمود و با بصیرت‌افزایی نقش خود را در فراز و نشیب‌های انقلاب ایفا کرد. قبول مسئولیت‌های سخت در دوران امام(ره) و مقابله با فتنه‌های 78 و88 گوشه ای از مجاهدت‌های آیت‌الله مهدوی‌کنی هوشمندی و بزرگ‌منشی ایشان بود.
 
بی‌شک امروز، خدمتگزاران راستین انقلاب، مردم، دانشگاه و جامعه دانشگاهی داغدار رحلت این معلم اخلاق و استاد وارسته است. ان‌شاءالله که این عبد خالص پروردگار و دلداده به حریم پاک اهل بیت متنعم از خوان کرم آل‌الله و محشور با اولیای الهی است.
 
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، این ثلمه بزرگ را به حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و علمای بلاد و ملت بزرگ ایران تسلیت و تعزیت می‌گوید و از حضرت منان علو درجات برای آیت الله مهدوی کنی و صبر جزیل برای بازماندگان طلب می‌کند.»
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار