رفاه زدگی و تجمل‌گرایی، آرامش خانواده‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است

دادستان شهرستان ملارد گفت: رفاه زدگی، تجمل‌گرایی، رقابت‌های ناسالم در بین خانواده‌ها آرامش نهاد مذکور را در جامعه به مخاطره انداخته است.

جواد جبله، دادستان شهرستان ملارد در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به نقش و جایگاه حائز اهمیت خانواده به عنوان یکی از خرده نهادهایی که روح جمعی و کیان جامعه را می‌سازد، اظهار داشت: رها کردن امر به معروف خطر آفرین است و مغفول ماندن از چنین اصلی، باعث بی‌تفاوتی در حریم‌ها و قبح زدایی از ضد ارزش‌ها می‌شود و باید با فرهنگ‌سازی اصولی وزیربنایی از خانواده و آموزش و پرورش، زیرساخت فکری و فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی در جامعه را حفظ و تقویت نمود.  
 
وی در ادامه افزود: رفاه‌زدگی، تجمل‌گرایی، مصرف‌گرایی و شیوع و گسترش ماهواره در خانواده‌ها، کیان جامعه و خانواده را به مخاطره می‌اندازد و همدلی و آرامش خانواده را، اسیر مسائل حاشیه‌ای می‌نماید.
 
این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: توجه به ارزش‌های اصیل اسلامی و انسانی و انبیاء الهی و در کنار آن بهبود وضعیت اقتصادی معیشتی و اشتغال، راه حل برون رفت از بسیاری نارسایی‌های اجتماعی در جامعه است و بطور یقین با تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی، می‌توان به اهداف مورد نظر در افق روشن و شایسته ایران اسلامی نائل شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار