ششمین دوره مسابقات کوهپیمایی با حضور 660 بانوی کوهنوردی/ مراسم اختتامیه مسابقه کوهپیمایی بانوان محلات استان تهران در ارتفاعات کوهسار در غرب تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 به مناسبت هفته تربیت بدنی مراسم اختتامیه مسابقه کوهپیمایی بانوان محلات تهران به میزبانی شهرداری منطقه 5 در ارتفاعات کوهسار خبر داد.

مسعود خسروی در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در این راستا با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در فراهم کردن بستر مناسب برای حضور شهروندان در عرصه‌های ورزشی و همچنین ترویج ورزش‌ همگانی اجرای مسابقات ورزشی محلات در دستور کار قرار دارد.

خسروی ادامه داد: با توجه به نقش بانوان در ارتقای سلامت خانواده برنامه‌های ورزشی ویژه باوان نیز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به استقبال شهروندان در مسابقات افزود: در این راستا ششمین دوره مسابقات کوهپیمایی با حضور 660 بانوی کوهنوردی در 3 رده سنی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به این منظور با هماهنگی سازمان ورزش شهرداری تهران مراسم اختتامیه مسابقه کوهپیمایی بانوان محلات شهر تهران یادواره شهید فریده طبری همزمان با هفته تربیت بدنی به میزبانی منطقه برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 در پایان گفت: اختتامیه مسابقه کوهپیمایی بانوان محلات تهران ، به میزبانی منطقه 5 شهرداری در بوستان جوانمردان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار