واعظی در کنفرانس سران مختار 2014:

آمادگی ایران برای همکاری مشترک و سرمایه گذاری در پروژه های ICT

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنفرانس سران مختار اتحادیه جهانی مخابرات در کره جنوبی آمادگی ایران برای همکاری مشترک و سرمایه گذاری در پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درسخنرانی خود در کنفرانس سران مختار اتحادیه جهانی مخابرات در کره جنوبی با اشاره به حضور فعال و موثر جمهوری اسلامی در ITU آمادگی کشور برای همکاری مشترک و سرمایه گذاری در بخش زیرساخت ها و خدمات مخابراتی پروژه های ارتباطاتی و فناوری اطلاعاتی را اعلام کرد.
 
وزیر ارتباطات همچنین با ارایه عملکرد یک سال گذشته در زمینه مخابرات و فناوری اطلاعات و دو برابر شدن پهنای باند داخلی، با بیان سیاست های ICT کشور، به تشریح اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد شبکه ملی اطلاعات و تلفن همراه نسل سوم و چهارم پرداخت.
 
گفتنی است، کنفرانس سران مختار اتحادیه جهانی مخابرات هر چهار سال یک بار برگزار و سیاست های کلان اتحادیه را مورد بررسی و تدوین قرار می دهد و در این کنفرانس بالغ بر 3 هزار نماینده از کشورهای مختلف جهان شرکت دارند که این رویداد بزرگ ترین رویداد در سطح وزرای ارتباطات کشورهای دنیا محسوب می شود.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: ارتباطات ، فناوری ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار