هلاکت هزاران داعشی کوبانی

بیش از هزار نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در شهر کوبانی واقع در شمال سوریه به هلاکت رسیدند که بیشتر آنها از ملتیهای مختلف بودند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری سمای فلسطین، بیش از هزار نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در شهر کوبانی واقع در شمال سوریه به هلاکت رسیدند که بیشتر آنها از ملتیهای مختلف بودند.

خبرهایی در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است که نشان می‌دهد به علت خیانت در بین فرماندهان شبکه داعش در شهر کوبانی بیش از هزار نفر از اعضای این گروهک تروریستی کشته شده‌اند.

صفحه‌ای به نام " ویکلیکس دولت البغدادی " در چندین یادداشت (کامنت) ، اسم یکی از فرماندهان فراری داعش و حجم خسارات وارد شده به این گروه به سبب خیانت و تدابیری را که داعش برای حمایت از فرماندهان و پایگاههای خود در برابر حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی اتخاذ کرده فاش کرده است.

در یکی از یادداشتهای ویکیلیکس دولت البغدادی آمده که یک فرد همراه ابو بکر البغدادی رئیس شبکه داعش به نام " ابو احمد علی عبد " ناپدیده شده و او نیز از همه اسرار سران داعش و مواضع آنها اطلاع دارد.

در یادداشت دوم آمده است البغدادی تدابیر سریعی مانند تغییر مواضع و انبارها و جستجوی گسترده برای یافتن ابو احمد اتخاذ کرده است.

در یادداشت سوم نیز به پیش بینی‌ها درباره اقدام ابو احمد به فروش اسرار شبکه داعش به ائتلاف بین المللی و فرارش اشاره شده و این در حالی است که حملات نیروهای ائتلاف دقیق‌تر شده است.

در یادداشت چهارم آمده است این خبر قطعی است که فرماندهی شبکه البغدادی از کشته شدن بیش از هزار نفر از داعشی‌ها در کوبانی سخن می‌گوید و بیشتر کشته‌ها نیز خارجی بودند و دستور عقب نشینی تاکتیکی و تدریجی صادر شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۲:۲۷ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
مرگبر داعش و حامیانش
آخرین اخبار