محجوب: حسین ماهینی سهمیه ملوان بندر انزلی است

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص پیوستن حسین ماهینی به تیم تراکتورسازی گفت: باشگاه تراکتورسازی اگر مستنداتی در مورد حسین ماهینی دارد که نشان می‌دهد این بازیکن سهمیه آنها است را به ما اعلام کنند.

محجوب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ضمن احترام خاصی که به تیم تراکتورسازی و هواداران این تیم دارم ولی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی می‌خواهم که اگر مستنداتی دارند که نشان می‌دهد حسین ماهینی سهمیه آنها است را به باشگاه ملوان اعلام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: وضعیت بازیکنان سرباز را در تیم‌های نظامی ستاد کل نیروهای مسلح مشخص خواهد کرد و هرگونه قراردادی با این بازیکنان اگر انجام بگیرد غیر قانونی است چراکه نیروهای مسلح تعیین کننده تیم این بازیکنان سرباز هستند و تشخیص می‌دهند که کدام بازیکن به چه تیمی برود و بازیکنان به اراده خودشان نمی‌توانند به هر تیم نظامی‌ای که دوست داشتند بروند.

محجوب در ادامه بیان کرد: طی تماسی که با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم خواستار پیوستن حسین ماهینی به تیم ملوان شدیم چرا که موقعیت تیم تراکتورسازی در جدول به نسبت بهتر از تیم ما است و این بازیکن با حضورش می‌تواند تاثیر مثبتی در تیم ملوان داشته باشد.

بنابراین با هماهنگی‌هایی که با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم قرار بر این شد که این بازیکن به تیم ملوان بیاید.

وی در ادامه افزود: از حسین ماهینی بازیکن ارزشمند تیم ملی می‌خواهیم که به تیم ملوان بیاید و با جان و دل برای این باشگاه بازی کند و البته باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که ماهینی بازیکن حرفه‌ای است و وجود آن در باشگاه ملون باعث می‌شود که این تیم به بالای جدول صعود کند و حضور او برای تیم ما از هر لحاظ موثر خواهد بود.

همچنین باشگاه ملوان و هواداران این تیم زحمات این بازیکن حرفه‌ای را هیچ وقت فراموش نخواهند کرد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۳۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
جالب بود
آخرین اخبار