تدارک ویژه گروه اجتماعی شبکه دو برای نیمه دوم سال 93

گروه اجتماعی شبکه دو برای نیمه دوم سال 93 برنامه های تازه ای مثل «طبیعت 360درجه»، «ما ایرانی ها»، «یک فنجان سلامت»، «خوبی از خودتونه» را تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، بر اساس اعلام گروه اجتماعی شبکه دو پخش «طبیعت 360درجه» به تهیه کنندگی پرهام دیباج از نیمه دوم ماه محرم آغاز می‌شود.

این برنامه زنده در 52 قسمت با دعوت از کارشناسان، مسئولان و متولیان اصلی محیط زیست کشور مسائل مبتلابه محیط زیست امروز ایران را با نگاهی موشکافانه و دقیق بررسی کند.

«طبیعت 360 درجه» هفته‌ای یکبار 50 دقیقه پخش می‌شود و خود پرهام دیباج از فعالان محیط زیستی اجرای آن را نیز بر عهده دارد. این برنامه تلاش خواهد کرد تا به راهکارهایی کاربردی برای حل معضلات زیست محیطی دست پیدا کند.

 برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی علیرضا خوش نویس نیز کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست که از نیمه دوم ماه محرم با اجرای سعید ابوطالب روی آنتن می‌رود.

این برنامه تلویزیونی در۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای  با رویکرد مسائل فرهنگی و اجتماعی تولید می شود و بی تعارف ویژگی های اخلاقی ایرانی ها را به نقد می‌کشد.

«ما ایرانی ها» با دعوت از اساتید دانشگاه، چهره های شاخص فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و... خلقیات و ویژگی های ما ایرانی ها و شاخصه های شهر ایرانی را مورد واکاوی قرار می دهد.

از دیگر برنامه های گروه اجتماعی شبکه دو می توان به «یک فنجان سلامت » اشاره کرد، این برنامه سهیل سلیمانی تهیه کنندگی ان را بر عهده دارد، با محوریت سلامت تولید می شود. ضبط «یک فنجان سلامت »  به پایان رسیده و این برنامه پزشکی اکنون مرحله تدوین را سپری می کند.  

«خوبی از خودتونه» به تهیه کنندگی سمانه فراهانی نیز از دیگر برنامه های شبکه دو سیما برای نیمه دوم سال 93 خواهد بود، این برنامه در یک میهمانی شبانگاهی خانواده های ایرانی را گردهم می آورد.

بر اساس اعلام گروه اجتماعی شبکه دو این برنامه با پیشنهادهای شگفت انگیزی در حوزه های مختلف روی آنتن می رود و تلاش خواهد کرد تا احساس خوبی را به مخاطبان خود منتقل کند.

پخش سری جدید «ورزش از نگاه دو» نیز از 2 آبان ماه در شبکه دو سیما آغاز می شود، سری جدید این برنامه ورزشی با رویکرد تازه ای روی آنتن شبکه دو می رود و از آیتم های جدید آن می توان به «اتاق خبر» اشاره کرد.

اتاق خبر «ورزش از نگاه دو» محفلی برای چهره های مختلف ورزشی به حساب می آید و در آن اخبار مهم در حوزه ورزشی مرور خواهد شد.    

برنامه «کافه سوال»  به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی نیز به زودی با ساختار و محتوای متفاوتی پخش خواهد شد، این برنامه در فصل جدید خو نیز موضوعات جنجالی و مخاطب پسند را مورد توجه قرار می دهد.  طراحی این برنامه تلویزیونی انجام شده و اکنون مرحله ساخت دکور را پشت سر می گذارد.
این برنامه گفتگو محور در فصل های گذشته خود موضوعات «جراحی های زیبایی»، «شبکه های اجتماعی» و «آلودگی های زیست محیطی با محوریت آلودگی هوا» را بررسی کرده است.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار