در نمایشگاه ملی اسباب‌بازی ارایه می‌شود؛

تخفیف 25 درصدی برای ثبت طرح و دریافت مجوز اسباب‌بازی

در دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب‌بازی تهران، 25 درصد تخفیف برای ثبت طرح و دریافت مجوز، ویژه تولید کنندگان و طراحان اسباب‌بازی در نظر گرفته شده است.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدحسین فرجو دبیر شورای نظارت بر اسباب‌بازی با بیان این مطلب افزود: 15درصد تخفیف نیز برای خرید هولوگرام‌های ثبتی و مجوز تولید اسباب‌بازی اختصاص یافته است.

فرجو در ادامه خاطرنشان کرد در غرفه شورای نظارت، نمونه اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌هایی که پیش‌تر مجوز تولید گرفتند، به ثبت رسیدند و یا گواهی‌نامه ثبت دریافت کردند در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی همچنین ادامه داد منابع مکتوب در حوزه اسباب‌بازی کودکان شامل پایان‌نامه‌ها، کتاب‌ها و پژوهش‌هایی که تاکنون انجام شده است در این غرفه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

فرجو در عین حال اضافه کرد دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی با راه‌اندازی ایستگاه بازیِ دو نمونه از سازه‌های تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان‌های «بندک» و «همه چیز با اتصالات ساده» به کودکان و نوجوانان شرکت کننده جایزه می‌دهد. 

وی یادآور شد در این غرفه همچنین دفترک‌های انتخاب اسباب‌بازی و استاندارد اسباب‌بازی به خانواده‌ها معرفی می‌شود.

فرجو در پایان تصریح کرد برگزار کننده‌ی این نمایشگاه یک شرکت خصوصی است اما شبکه‌ی پویا سیمای جمهوری اسلامی ایران، شهرداری تهران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در برپایی آن با این شرکت همکاری کرده‌اند.

دومین نمایشگاه ملی بازی و اسباب‌بازی تا 2 آبان با حضور ده‌ها شرکت تولید کننده و خدماتی بازی و اسباب‌بازی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران در حال برگزاری است.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار