بازگشایی آزاد راه چالوس - کرج

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران از بازگشایی محور ارتباطی آزاد راه چالوس - کرج خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،عباسعلی نجفی ' روز سه شنبه گفت: خط مسیر شمال به جنوب قطعه چهارم این آزاد راه مربوط به حوزه استحفاظی شهرستان چالوس که به علت حجم انبوه گل و لای ناشی از بارندگی شدید دو روز پیش بسته شده بود، امروز با تلاش تیم های راهداری بازگشایی شد و هم اکنون تردد خودروها در این مسیر ارتباطی برقرار است.

وی افزود : هم اینک با اعزام دستکم یکصد راهدار و اعزام حدود 60 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و سبک به غرب مازندران تمامی راه های ارتباطی فرعی و اصلی این مناطق سیلزده بازگشایی شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت : در حال حاضر برای آسان سازی تردد خودروها در راه های روستایی سخت گذر پاکسازی گل و لای ناشی از بارندگی بر سطح این مسیرها همچنان ادامه دارد.

وی افزود : متاسفانه بارندگی شدید و در پی آن جاری شدن سیل خسارت های جبران ناپذیری به راه ها ، بویژه راه های روستایی این استان وارد کرد که هم اکنون کارشناسان نهادهای ذیربط در منطقه درحال برآورد میزان خسارت های وارده هستند.

نجفی از تلاش های شبانه روزی راهداران با هدف بازگشایی بموقع مسیرهای ارتباطی بسته شده در حوزه روستایی و شهری مناطق سیلزده غرب مازندران قدردانی کرد.

بارندگی شدیدی که از شامگاه یکشنبه در غرب مازندران باریدن گرفت و به صورت پراکنده همچنان ادامه دارد ، سبب جاری شدن سیل و وارد شدن خسارت به زیرساخت های شهری و روستایی و تاسیسات شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.