یاسوج؛

دگرگونی در طرح تحول سلامت کهگیلویه و بویراحمد با حضور 40 پزشک متخصص و فوق تخصص

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از تحول مضاعف در طرح تحول سلامت استان با حضور 40 پزشک متخصص و فوق تخصص خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،پرویز یزدان‌پناه اظهار کرد: طرح تحول سلامت اکنون به نقطه قوتی خوب برای دولت تدبیر و امید بدل شده و یکی از مشخصه‌های موفقیت یک‌ساله این دولت در عرصه‌های مختلف اجرای طرح بزرگ و اساسی تحول سلامت است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: بیمارستان‌ها و کلینیک‌های ما یکی پس از دیگری به وسایل روز پزشکی و درمانی تجهیز می‌شوند. مسئولان دانشگاه به جد پیگیر ارتقای هتلینگ بیمارستان‌ها هستند و اقلام مورد نیاز این مراکز درمانی به سرعت در آنها مستقر می‌شود.

یزدان‌پناه از تجهیز مراکز درمانی استان به آمبولانس‌های جدید به عنوان یکی از کارهای اساسی صورت گرفته در طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: 26 دستگاه آمبولانس به اضافه دو دستگاه دیگر که چند وقت اخیر به مراکز درمانی استان اختصاص یافت اقدامی ارزشمند از سوی دولت بود که با پی‌گیری‌های استانی محقق شد.

همچنین ورود 40 متخصص و فوق تخصص به حوزه درمان و سلامت این استان و قرار گرفتن در ذیل طرح تحول سلامت یکی دیگر از اقدامات مهم برای تحول مضاعف در این طرح بود که یزدان‌پناه به آن اشاره کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، راه‌اندازی کلینیک فوق تخصصی در یاسوج و همچنین راه‌اندازی کلینیک‌های مرتبط با طرح تحول سلامت در سایر شهرستان‌های استان را دیگر اقدامات مهم در این زمینه دانست که موجب می‌شود استان در پیشبرد اهداف طرح تحول سلامت جزء استان‌های برتر کشور باشد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: یاسوج ، سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.