با افزایش پخش مسابقات جهانی اسکی در اجلاس جهانی خبرنگاران اسکی ایپز اعلام شد

جایگاه فدراسیون جهانی اسکی در رتبه دوم قرار گرفت

سی و پنجمین اجلاس سالانه انجمن نویسندگان جهانی ورزشی نویسان در بخش اسکی با گزارش فدراسیون جهانی در شهر ویلینگن آلمان آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در این اجلاس که با حضور فعالان رسانه‌ای اسکی عضو انجمن نویسندگان ورزشی نویس جهان AIPS برگزار می‌گردد ، در اولین بخش از این اجلاس سه روزه مدیر ارتباطات و رسانه فدراسیون جهانی اسکی با اعضا به گفتگو پرداخت و برنامه‌های توسعه اسکی در جهان را از طریق رسانه اعلام کرد .

در این اجلاس مدیر ارتباطات و رسانه فدراسیون جهانی اسکی گفت : مسابقات جهانی اسکی با توجه به شرایط فصلی و اختصاص این زمان برای پخش مسابقات در اکثر شبکه‌های مهم ورزشی در رتبه‌بندی رسانه‌ای ورزشی جهان از جایگاه خوبی برخوردار است و همین شرایط موجب شده تا به لحاظ استقبال اسپانسرها و تعداد مخاطبین زیاد در اکثر کشور‌های اروپایی این فدراسیون در رتبه‌بندی شبکه معتبر یورو اسپرت در جایگاه دوم قرار گیرد . ( دراین رتبه بندی فوتبال لحاظ نشده است)

در ادامه این اجلاس گزارش فدراسیون جهانی در خصوص میزان پخش مسابقات اعلام شد که در آن اسکی آلپاین 51% ،اسکی پرش 24%،کراس کانتری17% ، ترکیبی نوردیک4%،اسکی سبک آزاد3%و اسنوبرد 1% را به خود اختصاص دادند.

این اجلاس با تجلیل از مدال آوراسکی در المپیک سوچی توسط انتخاب خبرنگاران در رشته نوردیک ، گزارش آمادگی میزبانان مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 سوئد ، آمریکا و اتریش و همچنین اقدامات انجام شده پیونگ چانک کره جنوبی میزبان المپیک زمستانی 2018 تا پنج شنبه ادامه خواهد یافت.

ذر این اجلاس پیام نظر عضو کمیسیون اسکی انجمن جهانی و مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکی به عنوان نماینده ایران و آسیا حضور دارد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار