اردبیل؛

آیت‌الله مهدوی کنی پشتوانه وحدت و همگرایی ملی بود

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله مهدوی کنی در دوران حیات ارزشمندش در انقلاب اسلامی به همگرایی و وحدت بیشتر گروه ها و احزاب مختلف در کشور کمک کرد و بیشتر بر تقویت این امر تاکید داشت.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران آیت‌الله سیدابراهیم سیدحاتمی اظهار کرد: این شخصیت وارسته همواره از استوانه‌های اصیل و قابل اعتماد نظام بود که در برهه‌های مختلف توانست خدمات ارزشمندی را انجام دهد که حضور وی در جایگاه ریاست مجلس خبرگان نشان داد که به دور از تفرقه و دودستگی می توان بر محوریت ولایت در جامعه تحکیم ایجاد کرد و به طور قطع روحیه وی باید در مرام و مسلک مسئولان ما ساری و جاری باشد.
 
وی ولایتمداری و اعتقاد راسخ به حضور مردم در صحنه های مختلف را از برجستگی های شخصیتی آیت الله مهدوی کنی برشمرد و گفت: از آن زمانی که وی ریاست مجلس خبرگان را بر عهده داشت بیش‌تر از آن که بر این مجموعه سایه اختلاف بیفتد حرکت وحدت گونه نمایان بود که به یقین همه از او به عنوان پشتوانه امین انقلاب و حامی امت و ولایت یاد می کنند.
 
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در دوران پرفراز و نشیبی که آن مرحوم قبل و بعد از انقلاب در سنگر خدمت به جامعه اسلامی نشان داد به خوبی ثابت کرد که می‌توان به شایستگی از حریم انقلاب و زمینه سازی برای حرکت‌های تاثیرگذار حمایت کرده و همواره توطئه های دشمن را با نگاه درست و حقیقت بین برطرف کرد.
 
سیدحاتمی از آیت الله مهدوی کنی به عنوان ذخیره و چهره بی بدیل ارزشی انقلاب و نظام اسلامی یاد کرد و افزود: دلسوزی، ساده زیستی و سعه صدر او از برجستگی هایی است که می تواند الگوی واقعی برای حرکت های سازنده در همه حوزه ها باشد.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنيم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.