جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی سپاه

سامانه‌های"جهاد"، "توسن"، "بینا"، "میثاق 2"، "عاشورا" و شبیه‌خمپاره‌انداز 60 میلی‌‌متری رونمایی شدند

جدیدترین دستاوردهای نظامی، آموزشی و شبیه‌سازی شده نیروی زمینی سپاه با حضور فرماندهان و شخصیت‌های لشکری در ستاد این نیرو رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز از جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرماندهان و شخصیت‌های نظامی کشور از جمله امیر "حسنی سعدی" مسئول آموزش ستاد کل نیروهای مسلح و سردار "علی‌اکبر پور‌جمشیدیان" معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی سپاه پاسداران در  ستاد این نیرو رونمایی شد.
 
در این نمایشگاه از سامانه جنگ دو طرفه لیزری "جهاد"، سامانه شبیه‌ساز "توسن"، سامانه شبیه خمپاره‌انداز 60 میلی‌متری، سامانه کمک آموزشی "بینا"، سامانه شبیه‌ساز دوش پرتاب "میثاق2" ، سامانه کمک آموزشی "بسیج"، سامانه شبیه‌ساز توپ 23 میلی‌متری ضد هوایی، سامانه شبیه‌ساز تیر مستقیم "هویتزر" 120 میلی‌متری، شبیه‌ساز شناور "عاشورا"، سیستم شبیه‌ساز چتر بازی، نارنجک‌انداز اتوماتیک NA40، سلاح نارنجک‌انداز 40 میلی‌متری "لوور" سرعت بالا برای انهدام سنگر اجتماعات و پشتیبانی رزمی با خشاب شش تایی و برد چهارصد متر، دوربین‌های دید در روز و حرارتی 100 RU و  60 RU، سامانه تیربار "حامی" با کنترل از راه دور با برد 2 کیلومتر و سنگر پازلی رونمایی شده است.
 
در پایان این مراسم، سامانه جنگ دو طرفه لیزری "جهاد" به صورت رزمی و مانور با حضور نیروهای نیروی زمینی سپاه پاسداران به نمایش گذاشته شد.

گفتنی است، در رابطه با این دستاورد‌ها نمایشگاهی به مدت سه روز برپا شده است تا آخرین دستاوردهای آموزشی و تجهیزاتی نیروی زمینی سپاه پاسداران را به نمایش بگذارند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار