برگزاری شانزدهمین دوره انتخابات شهرداران مدرسه در منطقه12

مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 12 از برگزاری شانزدهمین دوره انتخابات شهرداران مدرسه در مدارس این منطقه خبر داد.

 مهناز اسکندر مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  گفت:‌شانزدهمین دوره انتخابات شهرداران مدرسه با حضور 4هزار دانش آموز در 20مدرسه منتخب منطقه 12 صبح امروز برگزار شد.

وی ادامه داد:‌ این طرح از ساعت 9صبح در مدارس منتخب منطقه 12 به منظور آموزش ساختارهای اجتماعی و ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان در حال اجرا است.

اسکندر اظهار داشت:‌ در این طرح 10 دانش آموز با عناوین شهردار مدرسه و معاونان همیاری تحصیلی، فرهنگی و پرورشی، امداد و نجات، نظارت و پیگیری، بهداشت و سلامت، تربیت بدنی، حمل و نقل و ترافیک و مشارکت‌های اجتماعی در انتخابات شهرداران مدارس انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری شانزدهمین دوره انتخابات شهردار مدرسه در مدارس محلات 13گانه منطقه 12 با حضور 4هزار دانش آموز، انتخاب 10دانش آموز به عنوان شهردار و معاونان مدرسه از اقدامات اجرایی این طرح است.

اسکندر خاطر نشان کرد: انجام تبلیغات کاندیداهای شهرداران مدارس و اطلاع رسانی، نصب پوستر و بنر تبلیغاتی، انتخابات شهرداران مدرسه، توزیع بروشور با عنوان شهردار مدرسه، نصب پرتال در مقابل مدارس ومعابر منتهی به مدارس از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: انتخابات ، شهردار ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار