با تکمیل پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)؛

بار ترافیک در بزرگراه نواب سبک می شود

مجری طرح های بزرگراهی شهر تهران گفت: ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) موجب کاهش بار ترافیکی در بزرگراه شهید نواب صفوی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، قاسم مالدار، مجری طرح های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) از سمت غرب به بزرگراه فتح و از شرق به سمت بزرگراه شهید نواب می رسد که در صورتی که ساخت این مسیر پایان یابد می تواند در کاهش ترافیک بزرگراه شهید نواب موثر باشد.

وی با اشاره به فعال شدن جبهه های کاری در پروژه ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) تا میدان فتح گفت: ساخت ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) به نوعی به موازات بزرگراه شهید نواب است و برای ترافیک این بزرگراه کارگشاست.

بر اساس طراحی های انجام شده، ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حدفاصل میدان جی تا میدان فتح که باید از میان بخشی از اراضی پادگان جی عبور کند، شامل مسیری 1.5 کیلومتری در تراز منهای یک است. به این ترتیب شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) به صورت یک زیرگذر غیرمسقف به طول حدود 1.5 کیلومتر ادامه می یابد تا پس از عبور از محدوده میدان فتح، به بزرگراه فتح متصل شود.

بزرگراه یادگار امام (ره) که اصلی‌ترین شریان شمالی - جنوبی و شرقی - غربی در محدوده شمال غرب و غرب تهران است از خیابان سئول در شمال تهران آغاز می شود و تا دره فرحزاد مسیری شرقی _غربی دارد. از این نقطه تا پادگان جی مسیر شمالی_جنوبی پیدا می کند و قرار است که پس از عبور از پادگان جی این بزرگراه در سه شاخه ادامه یابد که یک شاخه از آن به میدان فتح و سپس به آزاد راه تهران _ساوه متصل خواهد شد،همچنین ادامه مسیر این بزرگراه در حرکت به سمت شرق به میدان 9 دی متصل می شود و شاخه سوم نیز،‌ کارکرد دسترسی محلی دارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: ترافیک ، بزرگراه ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار