سردار احمدی مقدم خبرداد

دستگیری 3 مظنون مرتبط با اسید‌پاشی‌های اصفهان/ تروریست‌ها آزادانه در خاک پاکستان تردد می‌کنند

فرمانده انتظامی کشور گفت: با تحقیقات و انجام یک رشته اقدامات پلیسی و همچنین بازجویی از قربانیان اسید پاشی سه مظنون دستگیر شدند که مراحل تخصصی پلیس برای کشف ابعاد و جزئیات این جنایت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار "دكتر اسماعیل احمدی مقدم"در مراسم صبحگاه مشترك نيروهای انتظامی استان مركزی در اراك ضمن تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله" مهدوی كنی" رئیس مجلس خبرگان و از بنیان گذاران نیروی انتظامی و فرا رسیدن محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر افزود: امام حسین (ع) ماموریت خود را خروج برای اصلاح در امت رسول الله دانستند كه من برای امر به معروف و نهی از منكر با همان روش پیامبر (ص) و پدرم حركت می كنم.

وی خاطر نشان كرد: مبارزه با انحرافات در جامعه از مهمترین اهداف دین مبین اسلام از ابتدای رحلت پیامبر (ص) می‌باشد كه قیام خونین امام حسین (ع) مهمترین خروش ولی امر مسلمین بر علیه فساد در تاریخ به شمار می رود.

فرمانده انتظامی کشور گفت: با تحقیقات و انجام یک رشته اقدامات پلیسی و همچنین بازجویی از قربانیان اسید پاشی سه مظنون دستگیر شدند که مراحل فنی و تخصصی پلیس برای کشف ابعاد و جزئیات این جنایت ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی كشور با اشاره به فعالیت جنایتكارانه برخی گروهكهای تروریستی در منطقه بیان كرد: این حركات اسلام ستیزانه كه با اسم اسلام صورت می گیرد نتیجه اقدامات اسلام هراسی سردمداران كفر و نفاق در جهان می باشد.

دكتر "احمدی مقدم "در ادامه با بین اینكه اگر از ابتدا جلو انحرافات گرفته نشود، در آینده آثار مخربی در پی خواهد داشت اضافه كرد: این تحركات تروریستی، پوشالی و ابزاری است برای امتحان اهل حق و جویندگان راه حقیقت كه هرگز دچار سستی نمی شوند، چرا که مومن از خوف دشمنیا هر قدرتی نمی ترسد.

فرمانده ناجا در ادامه سخنان خود تصریح كرد : ما امروز افتخار داریم كه در نیرویی خدمت می كنیم كه دست پرورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سردمدار برقراری عدالت و مبارزه با فساد در جهان است.

وی اظهار داشت:بقاء، استمرار، قوت و عظمت نظام ما امروز نقطه اتكایی در منطقه و جهان است و این نظام مانند خورشید درخشانی در منطقه و جهان نورافشانی می كند و اجازه خودنمایی به تروریست ها ی منطقه را در ایران بهرویایی دست نیافتنی برای سردمداران آنان تبدیل كرده است.

سردار "احمدی مقدم" ادامه داد :حتی همانهایی كه خباثت می كنند خوب می‌دانند جمهوری اسلامی ایران قدرت اول مقابله با تروریسم به شمار می رود و قدرت اصلی نظام ما رابطه محكم بین مردم و حكومت است كه به مانند تار و پود درهم تنیده اند و جدایی ندارند.

فرمانده نیروی انتظامی كشور گفت: دو عنصری كه موجب بقاء و استمرار نظام در برابر هر آسیبی می شود كارآمدی و مبارزه با فساد است، كارآمدی بقای حكومت را توجیه می كند و مبارزه با فساد همه قلوب را به حكومت نزدیك می كند و نیروی انتظامی افتخار دارد كه در چنین مسیری است.

این مقام مسئول در ادامه به كاهش 5 درصدی سرقت ها در 6 ماهه اول امسال اشاره كرد و افزود: افزایش 11 درصدی كشفیات سرقت و بدست آوردن بالاترین رتبه ها در حوزه كاهش تصادفات در استان مركزی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این استان می باشد.

وی از استان مركزی به عنوان استانی عالم پرور یاد و اضافه كرد: افتخار داریم امروز در مهد امام خمینی (ره) و علمای بزرگ هستیم كه دارای موقعیت اقتصادی، دانشگاهی، صنعتی، كشاورزی، ترافیكی، گردشگری و تمام شاخص ها برای حضور نیروی انتظامی را دارد كه در سایه تلاش ها، زیرساخت ها ی مربوط بهبود پیدا كرده است.

وی درادامه بیان كرد: امروز همدلی بین همه دستگاه ها در استان مركزی موجب تحقق شعار نیروی انتظامی متمركز بر عنصر كارآمدی شده است كه باید با تلاش و به كار گیری امكانات موجود تلاش كنیم تا موانع برداشته شود و محرك های جدید نیز در خدمت رسانی به مردم و دفاع از ارزش ها اضافه شود.

سردار "دكتر اسماعیل احمدی مقدم"با بیان اینكه ما در دفاع از ارزش ها مصمم و افتخار داریم كه مدافع ارزش های دینی و مذهبی هستیم تصریح كرد:در چارچوب قانون و شرع مردم همه دارای حقوقی مساوی در برابر قانون هستند و ما از حق خود هرگز تجاوز نخواهیم كرد.

فرمانده ناجا در پایان با اشاره به اینكه امروز در حوزه كشف هرچه از رفتارهای گذشته در بازجویی های تحت فشار و زور جدا می شویم و به روش های علمی و ابزارهای جدید، آزمایشگاه های مدرن، فنون و دانش مجهز می شویم می بینیم نسبت كشفیات به گذشته افزایش پیدا می كند اظهار داشت: توجه به حقوق شهروندی رضایتمندی مردم و حتی متهمان و مجرمان را نیز بسیار افزایش داده است.

فرمانده انتظامی کشور با انتقاد از عملکردکشورهای همسایه شرقی گفت: ترویست ها در خاک این کشورها به خصوص کشور پاکستان آزادانه تردد می کنند و کنترل گسترده تر و مسئولانه تر پاکستان بر مناطق هم مرز با جمهوری اسلامی ایران خواسته ناجاست. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه اصفهانی
۰۸:۴۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
مسئولین امنیتی کشور، ما بعد از خدا امیدمون به شماست، لطفا جلوی این حوادث دلخراش را بگیرید ... لطفا نذارید خانواده های بیشتری قربانی شوند... لطفا با مردم صادق باشید چرا هر کس یه آماری میدهد؟ لطفا خواهشا عاملین بعد از شناسایی معرفی و به اشد مجازات برسند. لطفا نگذارید...
آخرین اخبار