دبیر اجرای بخش جراحی فک و صورت:

حداقل سن ایمپلنت‌گذاری 16-15 سالگی است

دکتر حمید محمودهاشمی گفت: در کشور ما همزمان با کشورهای پیشرفته جهان، در زمینه ایمپلنت و اقدامات جانبی آن دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای حاصل شده است که این کنگره مجالی برای به اشتراک گذاشتن این دستاوردها با سایر تخصص‌های مرتبط با دندانپزشکی و جراحی فک و صورت است.

دکتر حمید محمودهاشمی، دبیر اجرایی بخش فک و صورت کنگره بین‌المللی ایمپلنت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگارانگفت: آخرین دستاوردهای ایمپلنت، جراحی‌های پیشرفته ایمپلنت و مشکلاتی که در حین ایمپلنت‌گذاری برای بیمار ممکن است ایجاد شود، در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. 
 
وی ادامه داد: در خصوص تغییرات تعرفه‌های ایمپلنت، در کتاب ارزش‌گذاری نسبی، تغییراتی ایجاد شده است با تعاملاتی که با بیمه‌ها انجام داده‌ایم، تمهیداتی اندیشیده شده که انجام ایمپلنت تحت پوشش بیمه‌ای قرار گیرد. 
 
دکتر محمود هاشمی گفت: ایمپلنت‌گذاری، دستاورد مهمی است که برای حفظ استخوان فک، حفظ نظم دندان‌های مجاور و جلوگیری از تغییر فرم استخوان صورت، انجام می‌گیرد. 
 
وی در خصوص حداقل سن ایمپلنت‌گذاری گفت: اگر کودکی نیاز به ایمپلنت‌گذاری داشت، دندانپزشکان تا 16-15 سالگی صبر می‌کنند تا رشد استخوان‌های فک و صورت تکمیل شود و بعد اقدام به ایمپلنت‌گذاری می‌کنند و در غیر این صورت موفقیت‌آمیز نخواهد بود.




انتهای پیام/
برچسب ها: ایمپلنت ، دندان ، بیمه ، جراحی ، فک ، صورت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار