رئیس اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف کشور عنوان کرد ؛

ارتقا کیفیت فرش دستباف با آموزش قالیبافان/ضرورت تمدید قرارداد اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف کشور با سازمان فنی و حرفه ای

بهرامی گفت : در مدت اجرای این تفاهم نامه حدود 4 هزار نفر آموز دیدند که این آموزش در جهت افزایش کیفیت تولیدات و ارتقا آگاهی بافندگان برای تولید محصول بهینه بوده است .

عبدالله بهرامی رئیس اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت : دو سال پیش تفاهم نامه ای در  راستای ارتقا آموزش قالی بافان بین اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف کشور و سازمان آموزش فنی حرفه ای بسته شد . 

وی گفت : در ادامه این همکاری اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف کشور و سازمان فنی حرفه ای کشور 30 مرکز آموزشی راه اندازی کردند .

رئیس اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف کشور  با بیان اینکه تا قبل از این آموزش قالیبافی هزینه بالایی داشت ادامه داد : تا قبل از این بخش ،  آموزش برای قالیبافان توسط تعاونی ها امکان آموزش وجود نداشت و قالی بافان در مراکز خصوصی با مبالغی بالغ بر 400 تا 500 هزار تومان آموز ش می دیدند اما با این تفاهم نامه امکان آموزش ارزان برای علاقه مندان به این حرفه فراهم شد . 

بهرامی با اشاره به هدف  این تفاهم نامه گفت : در مدت اجرای این تفاهم نامه حدود 4 هزار نفر آموز دیدند که این آموزش در جهت افزایش کیفیت تولیدات و ارتقا آگاهی بافندگان برای تولید محصول بهینه بوده است . 

وی اضافه کرد : این همکاری سعی کرده تا زمینه را برای تولید محصول فرشهای زیبا با ارزش افزوده بالا فراهم کند . 

رئیس اتحادیه شرکتهای تعاونی فرش دستباف کشور  تصریح کرد : این قرارداد در خرداد ماه سال جاری به پایان رسید اما هنوز سازمان آموزش فنی حرفه ای کشوری اقدامی برای لغویا تمدید قرار داد انجام نداده است . 

بهرامی در پایان گفت : برای توسعه بخش تعاون آموزش تعاونگران بهترین گزینه است از این رو باید با همکاری های دو جانبه بین ارکان آموزشی و تعاونی ها سبب توسعه تعاونی ها خصوصا تعاونی های با ظرفیت اشتغال  بالا شد .
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار