اجرای آزمایشی غربالگری اضطراب در کودکان 15 استان کشور

سازمان بهزیستی کشور یکی از حوزه های فعالیت خود را در سالهای پیش رو ، موضوع غربالگری اختلالات روانشناختی قرار داده است که اجرای غربالگری کودکان مضطرب ، شناسایی آنان و ارجاع این کودکان به روانشناسان و درمانگران متخصص ، از حوزه های جدید در فعالیت سازمان بهزیستی کشور است.

رضازاده رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور  در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: این سازمان  امسال ، غربالگری اضطراب در کودکان پنج تا شش ساله  15 استان کشور را  به صورت آزمایشی اجرا می کند.

وی همچنین با بیان اینکه سازمان بهزیستی به عنوان یک نهاد رسمی در امر سلامت روانی / اجتماعی به فعالیت های جدی در حوزه سلامت روان و پیشگیری از آسیب های روان می پردازد، به فعالیت های این سازمان در حوزه سلامت روان اشاره کرد.
" آموزش های مهارت های زندگی ، فرزند پروری ، پیش از ازدواج ، اقتصاد خانواده ، زندگی خانواده ، سلامت جنسی خانواده ، آموزش مشاوران و فعالان سلامت روان ، خط مشاوره تلفنی 1480، ارایه مشاوره ها و راهنمایی های تلفنی " از فعالیت های سازمان بهزیستی است که دکتر رضازاده به آنها اشاره کرد.

  وی در پایان سخنانش به نمایندگی از سوی سازمان بهزیستی ، خواستار همکاری متخصصان و صاحبنظران با این سازمان شد و افزود: همکاری با انجمن ها و مراکز علمی ، سیاستی است که ما آن را به صورت جدی دنبال می کنیم.  



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار