دفتر تحکیم وحدت دانشجویان در بیانیه‌ای:

امروزه حکومت عربستان کارکردی جز آلت دست شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی ندارد

دفتر تحکیم وحدت دانشجویان در پی صدور حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دفتر تحکیم وحدت دانشجویان در پی صدور حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، بیانیه‌ای صادر کرد.  
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
"وَ لَعَمْرِی مَا عَلَیَّ مِنْ قِتَالِ مَنْ خَالَفَ الْحَقَّ وَ خَابَطَ الْغَیَّ مِنْ إِدْهَانٍ وَ لَا إِیهَانٍ فَاتَّقُوا اللَّهَ عِبَادَ اللَّهِ وَ فِرُّوا إِلَى اللَّهِ مِنَ اللَّهِ وَ امْضُوا فِی الَّذِی نَهَجَهُ لَکُمْ وَ قُومُوا بِمَا عَصَبَهُ بِکُمْ فَعَلِیٌّ ضَامِنٌ لِفَلْجِکُمْ آجِلًا إِنْ لَمْ تُمْنَحُوهُ عَاجِلًا"
 
"به جان خودم سوگند در پیکار با کسی که با حق به مخالفت برخاسته، و در گمراهی گام برداشته هرگز سازش و سستی نمی‌کنم. بندگان خدا! با تقوا باشید و از خدا به خودش پناه آورید، و در راهی که برایتان گسترانده گام نهید، و برای انجام تکالیفی که برعهدهٔ شما نهاده قیام کنید. اگر در این جهان پیروز نگردید در آن جهان پیروزید و علی آن را ضمانت می‌کند" (خطبه ۲۴ نهج البلاغه)
 
با جنایاتی که رژیم سفاک و جنایت‌کار آل سعود در عربستان مرتکب می‌شود، وضعیت اسف‌بار مردم آن کشور برای هیچ کس پوشیده نیست. بسیار واضح و روشن است که حکومت ننگین وهابی - ناصبی آل سعود رو به اضمحلال و نابودی می‌رود و زمان زیادی نمانده است که ستون‌های سست این عمارت ظلم و ستم تخریب شود و صاحبانش را زیر آوار له کند.
 
مرگ روزی هر کسی است اما شهادت روزی هرکسی نیست. بی‌شک شهادت آرزویی است که هر یک از شیعیان راستین دارند و موهبتی بزرگ‌تر از آن نمی‌توان متصور شد. اعدام جابرانهٔ شیخ دلیر آیت الله نمر باقر النمر هم ایشان را به آرزوی خود می‌رساند، هم سرعت نابودی رژیم خونخوار آل سعود را چندین برابر می‌کند. تاریخ گواه است که مجاهدین اسلام با خون سرکوب نشده‌اند و در این راه هر چه بر تعداد کشته گان افزوده می‌شود، بیداری و بصیرت مردم و به تبع آن پیروزی هم بیشتر می‌شود.
 
حمایت دولت‌های غربی و به خصوص آمریکا، از رژیم جنایت‌کار آل سعود بر کسی پوشیده نیست. از اقدامات خائنانه‌ای که آل سعود در کشور خود و کشورهای منطقه، در جهت تفرقه و فتنه‌انگیزی بین مسلمانان و کاشتن تخم عداوت بین شیعه و سنی انجام می‌دهد هیچ گروهی به اندازهٔ صهیونیست‌های پلید نفع نمی‌برد. امروزه، حکومت عربستان کارکردی جز آلت دست شدن آمریکا و رژیم صهیونیستی ندارد. آل سعود برای تحریف دین مبین اسلام و تبلیغ اسلام آمریکایی بر روی کار آمده است. از این رو جای تعجب ندارد اگر سازمان‌های بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری در مورد جنایات آل سعود و اعدام آیت الله نمر باقر النمر سکوت پیشه کنند و اقدامی نکنند.
 
از مسئولین جمهوری اسلامی ایران به خصوص دولت محترم انتظار می‌رود با روحیه‌ای انقلابی، تمام امکانات و نیروهای خود را برای مقابله با اقدامات جنایت‌کارانه رژیم آل سعود و حمایت از مردم عربستان به خصوص شیعیان مظلوم آن سرزمین بسیج کنند و از هیچ اقدامی در این زمینه دریغ نکنند.
 
اتحادیهٔ انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه سراسر کشور (دفتر تحکیم وحدت)، حکم اعدام آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر را به شدت محکوم می‌نماییم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، شیخ نمر ، شیعیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار