دبيركل مجمع نخبگان ايران:

نقش بي بديل حضرت آيت ا.. مهدوي كني در پيوند حوزه و دانشگاه فراموش ناشدني است

دبيركل مجمع نخبگان ايران در پيام تسليتي به مناسبت رحلت حضرت آيت ا.. مهدوي كني (ره) با اشاره به خدمات ماندگار آن عالم رباني به جامعه علمي كشور تاكيد كرد: جامعه علمي و نخبگان كشورمان هرگز خدمات اثر بخش و وحدت آفرين وي در پيوند بين حوزه و دانشگاه را فراموش نخواهند كرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،دبيركل مجمع نخبگان ايران در پيام تسليتي به مناسبت رحلت حضرت آيت ا.. مهدوي كني (ره)  با اشاره به خدمات ماندگار آن عالم رباني به جامعه علمي كشور تاكيد كرد: جامعه علمي و نخبگان  كشورمان هرگز  خدمات اثر بخش و وحدت آفرين وي در پيوند بين حوزه و دانشگاه  را فراموش نخواهند كرد. 

 "سيد روح ا... سيدي" در اين پيام از تاسيس دانشگاه امام صادق(ع) و حضور فعال در جنبشها و فعاليتهاي اصيل اسلامي و انقلابي به عنوان باقيات الصالحات آن عالم رباني ياد شده است.در بخشي ديگر از اين پيام آمده است:

مرحوم آيت ا.. مهدوي كني نمونه بارزي از  حضور روحانيت آگاه و جوان گرا است كه شايسته است منش و سبك زندگي وي به عنوان الگوي ماندگار براي جوانان و آيندگان اين كشور ترسيم و مكتوب گردد.

 در اين پيام  ضمن  اظهار  اندوه و تسليت  مجمع نخبگان ايران به خاندان معظم ، ارادتمندان و شاگردان آن فقيد سعيد  از خداوند منان علو درجات وي را مسالت كردند.


منبع: سایت مجمع نخبگان ایران

برچسب ها: مهدوی ، فوت ، نخبگان ، تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.