رحمانی:

استکبار ستیزی روش پیامبران است

نماینده بسیج دانشگاه خواجه نصیر گفت: استکبارستیزی روش پیامبران بوده و باید مبارزه با شرک و کفر همیشه وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمدحسین رحمانی در نشست خبری همایش بزرگ حماسه حسینی با دیپلماسی خمینی با اشاره به مفهوم استکبار گفت: این واژه تنها به 50 و 60 سال اخیر منتهی نمی‌شود و این مفهومی است که از ابتدای جریان خلقت انسان وجود داشته و همانطور که شاهدیم در سیره همه انبیاء وجود داشته است.  
 
وی با بیان اینکه در هر برهه از تاریخ نمادی از استکبار وجود داشته است، گفت: فرعون، نمرد، قریش، معاویه و یزد ملعون هر کدام نمادی از استکبار در زمان خود بوده‌اند که در مقابل حق و حقیقت ایستادگی کرده‌اند. 
 
نماینده بسیج دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه استکبار ستیزی تا ظهور حضرت حجت‌ ادامه خواهد داشت اظهار داشت:  استکبارستیزی روش پیامبران بوده و باید مبارزه با شرک و کفر همیشه وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: در قرن حاضر اندیشه حضرت امام(ره) تبلور پیدا کرده و امام معتقد بودند که تا زمانی که شرک و کفر وجود دارد مبارزه هست و تا زمانی که مبارزه است ما نیز ایستاده‌ایم.  
 
وی با بیان اینکه استکبار در دنیای امروز ویژگی‌های خاص خود را نسبت به قیام حضرت امام حسین دارد، بیان داشت: استکبار جهانی در زمان ما جنایت‌ها و ظلم‌هایی است که برخی از دولتمردان غربی مدعی حقوق بشر تا جایی که می‌توانند بر افراد مظلوم ظلم می‌کنند.  
 
نماینده بسیج دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه در مورد جنایت غزه از شرق تا غرب هر کشور انسان دوستی به حمایت از مردم مظلوم آنها برخواستند و در مقابل دول غربی به حمایت از رژیم صهیونیستی سنگ آنان را به سینه می‌زند.  
 
رحمانی با تاکید بر اینکه ما نباید در مقابل این گونه ظلم‌ها سکوت کنیم و باید موضع‌گیری درستی را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در روز 7 آبان در دانشگاه تهران از اینجا از همه هنرمندان، صاحب نظران، ورزشکاران، اساتید می‌خواهیم که با حضور پرشور خود مشت محکمی را بر دهان استکبار جهانی بکوبیم.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 

برچسب ها: دانشگاه ، بسیج ، اسکتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار