وقتی اسید پاشهای منافق مدعی حقوق بشر در ایران می شوند ! + تصویر

دعوت مریم رجوی جنایتکار به اعتراضات غیرقانونی در کشور به بهانه اسید پاشی های اخیر !

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته شاهد حادثه تلخ  اسید پاشی به صورت چند شهروند زن اصفهانی بودیم که به سرعت دستمایه سوء استفاده رسانه های بیگانه و برخی از جریانهای معاند و مخالف نظام قرار گرفته است.

در حالی که مراجع قضایی و انتظامی به طور جدی و مستمر پیگیر شناسایی عامل و یا عاملان این حادثه غیر انسانی هستند، افکار عمومی در کشور نیز با صبر و تحمل و اعتماد به این مراجع مسئول ،پیگیر این اتفاق ناخوشایند هستند. اما متاسفانه  شاهدیم که در میان رسانه های وابسته به جریانهای سیاسی این اتفاق بد ،بدون در نظر گرفتن احساسات عمومی جریحه دار شده به شکل ناجوانمردانه ای مورد سوء استفاده باندی و جناحی قرار گرفته تا از سوی دیگر دندان طمع ضد انقلاب ها را برای بهره برداری از این حادثه دلخراش و پخش شایعات و اکاذیبشان تیزتر شود.

جریانهای ضد انقلاب و اصحاب نفاق نیز بیکار ننشسته و به سرعت در رسانه های متبوعشان شروع به سم پاشی و شایعه پراکنی می کنند و این در حالی است که پس از انتشار بیانیه آشوب گرانه تشکلی تحت عنوان جبهه ملی در خارج از کشور، از عناصر و پادوهای طرفدار شاه خائن ایران که دستشان به خون صد ها جوان هموطن آلوده است ، شب گذشته گروهک تروریستی منافقین نیز تلاش کرد تا خود را مدافع حقوق شهروندی در کشور جا بزند!

همسر جنایتکار مسعود رجوی در بیانیه ای از اعضای فراری و جنایتکار این گروهک تروریستی خواسته است تا با حضور در دو شهر کشور به آشوب و اقدامات غیر قانونی دست بزنند.



مریم قجر ( رجوی ) در حالی بیانیه حمایت از آشوب های غیرقانونی خیابانی صادر کرده که هنوز مردم جنایات و اسید پاشی های این گروهک تروریستی را در خیابانها به بهانه مبارزه با نظام جمهوری اسلامی فراموش نکرده اند و این وقاحت پادگان اشرفی ها در نوع خود بسیار مشمئز کننده است.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
لعنت بر منافقین
آخرین اخبار