آزمون در مدرسه سابق، لک و شاگردان رو در روی هم/دبیری در آخرین دربی برابر قدرت جدید تبریز

هفته نهم از شانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری ۷ دیدار در روزهای پنج شنبه و جمعه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفته نهم از شانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری ۷ دیدار در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد که به بررسی دیدار های این هفته می پردازیم
 
پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
 
مس سونگون ورزقان ۱۷:۰۰ دبیری تبریز
 
(سالن شهید پورشریفی تبریز)
 
علیرضا عبدالغنی- علی حفیظی- رضا فلاح زاده- مجید اکبری
 
هفته نهم لیگ برتر با دربی حساس تبریز آغاز می شود. دیدار تیم های مس سونگون و دبیری تبریز بیش از هر زمان دیگری دارای حساسیت می باشد. در دو سال گذشته دبیری بالای جدولی ، شهرداری تبریز (مس سونگون ) تیم میانه جدولی و هلال احمر تیم پایین جدولی لیگ بوده اند و دیدارهای رو در روی سه تیم تبریزی کمتر شبیه دربی های حساس اصفهان در سالهای نه چندان دور بود. اما امسال فوتسال تبریز رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته و دیدار تیم های دبیری تبریز و مس سونگون جدا از فوتسال و ورزش، یک دربی سیاسی نیز می باشد.
 
دکتر شهرام دبیری عضو شورای شهر تبریز مالک دبیری و حامد نجفی پسر شهردار تبریز مالک تیم مس سونگون ورزقان می باشد تا کری خوانی های فوتسالی به سیاست هم برسد و کسب این سه امتیاز بیش از همیشه برای دو تیم شیرین و دلچشب باشد.
 
از حیث  ورزشی دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که تیم مس روزهای خوبی را سپری می کند و با قرار گرفتن در رده دوم جدول و کسب نتایج کم نوسان شرایط مساعد تری دارد اما باخت هفته گذشته در خانه فرش آرا کمی از اعتماد به نفس شاگردان تقی پور کاسته است. دبیری تبریز هم پس از ناکامی در آسیا و نتایج نا مناسب در لیگ ، در کادر فنی تغییر ایجاد کرد و با امید به این شوک پای به این بازی حساس می گذارد.
 
جمعه ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
 
تاسیسات دریایی ایران ۱۶:۰۰ مقاومت البرز
 
(سالن هندبال تهران)
 
ابراهیم مسیبی- حمیدرضا طیب طاهری- وحید سلیمانی- محمد علیزاده
 
در روز جمعه از ساعت ۱۶ تیم های تاسیسات دریایی تهران و مقاومت البرز به مصاف هم می روند.  تاسیسات دریایی پس از شکست مقابل حفاری به شدت به این برد نیاز دارد تا بار دیگر بحران هفته های نخست را تجربه نکند. اما مقاومتی ها که همچنان از نظر نفری و مالی با مشکلاتی مواجه هستند در این بازی باید برای کسب حداقل نتیجه بجنگند . وحید شمسایی مربی – بازیکن تاسیسات دریایی بزرگترین غایب این بازی می باشد.
 
ماهان تندیس قم ۱۶:۰۰ شرکت ملی حفاری ایران
 
(سالن حیدریان قم)
 
محمودرضا نصیرلو- جواد غلام زاده- محمد بیاتی- کاظم قنبری
 
در هفته نهم لیگ برتر شاهد چندین مصاف حساس و نزدیک خواهیم بود که از نزدیکی تیم ها و تعدد تیم های مدعی خبر می دهد. در یکی از حساس ترین این بازی ها تیم صدر نشین ماهان تندیس قم با حفاری اهواز دیدار می کند. شاگردان امیر شمسایی که با هفت برد متوالی خود را شکست ناپذیر می دانستند، هفته گذشته در خانه شهرداری ساوه غافلگیر شدند و از شکست مقابل تیم قعر نشین ، درس خوبی گرفتند و حالا برای ادامه قدرت نمایی در ورزشگاه حیدریان قم به مصاف تنها تیم بدون شکست لیگ می روند.
 
در سوی دیگر تیم خوب حفاری رفته رفته شخصیت بالانشینی خود را به نمایش گذاشته و بعد از متوقف کردن تیم های مدعی دبیری و گیتی پسند و شکست تیم های تاسیسات دریایی و منصوری ، حالا به انجام بازی خوب مقابل ماهان تندیس با انگیزه می اندیشد.
 
میثاق تهران ۱۷:۰۰ گیتی پسند اصفهان
 
(سالن شهرداری منطقه ۱۱ تهران)
 
وحید عرض پیما- رضا ترابی- فرزین صالح- محمدرسول بازرگان
 
دیگر دیدار حساس این هفته در ورزشگاه منطقه ۱۱ تهران برگزار می شود و رضا لک با انگیزه های خاصی پای به دیدار با تیم سابقش می گذارد. هرچند هنوز هم با وجود شرایط نامناسب گیتی پسند ، ابزار و امکانات دو تیم قابل قیاس نیست، اما رضا لک که فصل گذشته در تیم گیتی پسند روزهای سختی داشت و به اهدافی که در این تیم داشت نرسید، حالا برای اثبات شایستگی هایش با تیم میثاق به مصاف گیتی پسند می رود.
 
اما در سوی دیگر تیم گیتی پسندی قرار دارد که در هر شرایطی لرزه بر اندام حریفان می اندازد. اما این غول فوتسال ایران روزهای خوشی را سپری نمی کند و کسب نتایج نامناسب کادر فنی این تیم را تا مرز قطع همکاری پیش برد اما در آخرین لحظات باشگاه به خوبی به کشاورز فرصت دوباره ای داد تا سیم خاردار فوتسال ایران به عنوان مربی مقابل مربی سابق خود در تیم های منصوری و گیتی پسند قرار بگیرد. پیش بینی نتیجه این بازی خیلی دشوار است اما دل کشاورز بیشتر برای کسب این سه امتیاز لک زده است.
 
شهید منصوری قرچک ۱۷:۰۰ فرش آراء مشهد
 
(سالن هفتم تیر قرچک)
 
اسماعیل کمربسته- عبدالرضا وثوقی- مصطفی زینی- محمد داودپور
 
تیم های شهید منصوری قرچک و فرش آرای مشهد دیگر دیدار حساس این هفته را برگزار می کنند. تیم فرش آرا پس از اینکه در چند هفته اول نوسانی عمل کرد، حالا روی نوار موفقیت قرار دارد و به تیم های بالا جدولی نزدیک شده است. منصوری قرچک هم پس از عبور از بحران با برد گیتی پسند به این بازی آمده است . هواداران منصوری در ورزشگاه هفت تیر فرش آرایی را پذیرا هستند که کاپیتان خود یعنی قدرت بهادری را در اختیار ندارد. تیم منصوری با ۱۱ امتیاز در رده هشتم و فرش آرا با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.
 
پایاسازه تبریز ۱۷:۰۰ شهرداری ساوه
 
(سالن شهید پورشریفی تبریز)
 
سعید عباسی- رضا فلاح زاده- مجید اکبری- یوسف افضلی
 
به جز بازی های حساس بالا و میانه جدول در پایین جدول هم بازی های نزدیک و جذابی خواهیم داشت. در تبریز تیم پایاسازه آذربایجان پس از تغییر در کادر فنی و سپردن سکان هدایت به مجید زارعی مدیرعامل تیم ، مقابل شهرداری ساوه و محمود خوراکچی قرار می گیرد. پایاسازه هفته گذشته مقابل شهروند ساری یک بازی شش امتیازی را ازدست داد و حالا با وارد کردن شوک به تیم امیدوار به برد در یک بازی شش امتیازی دیگر است . در طرف مقابل خوراکچی که وضعیت تیم شهرداری را کمی سامان داده و در سه بازی خود با شهرداری ۴ امتیاز کسب کرده است، به راحتی از این بازی حساس نخواهد گذشت.
 
فردوسی مشهد ۱۸:۰۰ شهروند ساری
 
(سالن کارگران مشهد)
 
اصغرعلی بیگی- محمدعلی ترحمی- عبدالحسین شاهی- حمید صداقت
 
در آخرین دیدار هفته نهم در ورزشگاه کارگران مشهد تیم فردوسی این شهر با شهروند ساری دیدار می کند. شهروندی ها که از ابتدای فصل نشانه هایی از تغییرات را بروز داده بودند در هفته گذشته پایاسازه را گلباران کردند تا نشان دهند راضی به تکرار تجربه تلخ فصل گذشته نیستند. تیم مشهدی هم با هدایت نعمتی همچنان پرنوسان می باشد ولی در اکثر دیدار های داخل خانه توانسته حریفانش را به سختی بیندازد.
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار