تبریز/

حضور فعال ارس در ششمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش

محصولات و بسته های تبلیغاتی تولید کنندگان منطقه آزاد ارس بخش عمده ای از غرفه این سازمان در ششمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کیش را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،نخستین نمايشگاه بين المللي بورس ، بانك، بيمه و سرمايه و ششمين نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاری در مركز همايش هاي بين المللي كيش از 29 مهر ماه آغاز بکار کرد و سازمان منطقه آزاد ارس نیز در دومین روز این نمایشگاه با نمونه تولیدات کارخانجات فعال در این منطقه حضوری فعال داشته است.

صنعت، علم و فن آوری، ترانزیت، کشاورزی و گردشگری استراتژی های اصلی سازمان منطقه آزاد ارس برای پیشرفت و توسعه این منطقه می باشند و این سازمان توانسته است با انتخاب این استراتژی ها سرمایه گذران متعددی را به این منطقه جذب نماید.

سازمان منطقه آزاد ارس که با شعار "ارس سرزمین زیبایی ها، بیکران فرصت ها" در این نمایشگاه حضور یافته است، محصولات تولیدی کارآفرینان منطقه ارس را در قالب تصاویر و بروشورهای مختلف و همچنین نمایش نمونه محصولات به مخاطبان معرفی می نماید.

شرکت آمیکو با دو مجموعه تولید خودرو و تولید ساندویچ پانل، شرکت فخر آذربایجان تولید کننده انواع قیر صنعتی، شرکت فولاد آذرآبادگان که در حال احداث می باشد، کارخانه بسته بندی خشکبار و مواد غذائی آیچین، مجتمع تجاری ـ خدماتی ستارخان، شرکت کیوان سبز تولید کننده محصولات گلخانه ای، شرکت جلفاکاران تولید و صادر کننده انواع نخ، پالایشگاه تبریز پترولیوم، شرکت های پلی ورد و تویز کالکشن تولید کنندگان مجموعه های بازی، کارخانه های آذر گستر کیامکی و لیلیوم کالکشن تولید کننده انواع مبلمان منزل به عنوان واحدهای تولیدی حاضر در غرفه سازمان منطقه آزاد ارس هستند.

همچنین نمونه محصولات تولیدی شرکت های هومن پلاست، یاسین الکترونیک، دنیا پلاست، شفق نور، ساوالان لوئی، ماد اولدوز، آفتاب سرخ و دورنا باطری سحر نیز در این نمایشگاه برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه،علاوه بر معرفی تولید کنندگان و محصولات آنها، 85 فرصت سرمایه گذاری جدید نیز که بر اساس استراتژی های اصلی سازمان منطقه آزاد ارس انتخاب گردیده است، به سرمایه گذاران و شرکت های حاضر و نیز بازدیدکنندگان عرضه می شود.

این نمایشگاه که در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع و با حضور نمایندگان شرکت های سرمایه گذاری، شهرداری ها، بانک ها، بیمه ها و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار می گردد، تا روز جمعه 2 آبان ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه مذکور با حضور صالح آبادي مديرعامل سازمان بورس اوراق بهادار، حسيني مديرعامل بورس انرژي، پوري حسيني رييس سازمان خصوصي سازي، كوده يي معاون سرمايه گذاري خارجي سازمان سرمايه گذاري وكمك هاي فني واقتصادي ايران، حسيني مديرعامل شركت مديريت داراي بازارسرمايه ، شعري مقدم مديرعامل شركت ملي صنايع پتروشيمي، قوام شهيدي رييس شوراي عالي امورايرانيان خارج ازكشور ونژاد سليم مديرهلدينگ خليج فارس از روز سه شنبه 29 مهر درمركز بين المللي همايش هاي كيش آغاز بکار کرد.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: سرمایه ، کیش ، ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.