هلاکت پزشک اسراییلی– داعشی در سوریه +عکس

هم اکنون حداقل 30 تبعه رژیم صهیونیستی در صفوف گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه در حال نبرد با دولت و ارتش این کشور هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سازمان امنیت داخلی رژیم غاصب صهیونیستی موسوم به "شاباک" روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یک پزشک تبعه این رژیم ماه گذشته در درگیریهای سوریه در صفوف گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیده است. این گزارش می افزاید که "عثمان ابوالقیعان" از ساکنین سرزمینهای اشغالی سال 1948 میلای (موسوم به عربهای اسراییلی) اهل و ساکن روستای حوره از توابع صحرای نقب بود که سال گذشته پس از اتمام دوره تحصیلی پزشکی در کشور اردن ، در بیمارستانهای رژیم اشغالگر قدس شریف مشغول طبابت بوده است.وی چند ماه پیش به بهانه مسافرت و گذراندن تعطیلات در ترکیه به این کشور سفر کرده و سپس از طریق مرزهای این کشور با سوریه وارد مناطق تحت کنترل گروه تروریستی داعش شده و به آنها پیوسته بود.

نیروهای امنیتی شاباک بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع برادر وی را به اتهام تشویق عمان ابوالقیعان برای پیوستن به داعش در سوریه دستگیر و بازجوبی کرده اند.


به گزارش شین بت، هم اکنون حداقل 30 تبعه رژیم صهیونیستی در صفوف گروههای تروریستی تکفیری فعال در سوریه در حال نبرد با دولت و ارتش این کشور هستند.

گفتنی است که هم اکنون بیش از 1.4 میلیون نفر عرب ساکن مناطق اشغال شده در سال 1948 (توسط صهیونیستها) هستند که حدود 20 درصد جمعیت رژیم اشغالگر قدس شریف را تشکیل می دهند
و دارای شناسنامه و پاسپورت اسراییلی هستند. این جمعیت بازماندگاه حدود 160 هزار فلسطینی ساکن در سرزمینهای فلسطینی در سال 1948 هستند که در طی دهها سال جمعیت آنها به این میزان بالغ شده است.

پیش از این شاباک و سایر نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به بازگشت این تروریستها به اراضی اشغالی و احتمال دست زدن آنها به اعمال تروریستی ابراز نگرانی کرده بودند. این درحالی است که به گواهی اسناد معتبر ، رژیم صهیونیستی خود از بزرگترین حامیان مالی – سیاسی – تسلیحاتی گروههای تروریستی تکفیری در سوریه و عراق است.
برچسب ها: هلاکت ، پزشک ، اسراییلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.