کرمان؛

2 برابر شدن اختصاص میزان اعتبارات استان کرمان نسبت به سال گذشته

استاندار کرمان گفت: امسال، اختصاص اعتبارات استانی 2 برابر سال گذشته بود، به‌گونه‌ای که پارسال، 23 درصد اختصاص اعتبار داشتیم اما امسال تاکنون 48 درصد اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،،«علیرضا رزم‌حسینی» صبح امروز(پنج‌شنبه یکم آبان‌ماه) در حاشیه‌ی پروژه‌ی روشنایی و ایمن‌سازی تونل سیرچ در جمع خبرنگاران گفت: چون ایمنی تونل سیرچ همواره مطرح بوده است و در این زمینه جلساتی نیز برگزار شده است که خوشبختانه با ایمن‌سازی این محور گردشگری در استان کرمان کامل شد و با اجرا شدن طرح گردشگری کویر می‌توان شاهد رونق اقتصادی در منطقه‌ی شهداد باشیم.

وی با اشاره به امضای قرارداد سرمایه‌گذاری بسته گردشگری منطقه کویر اظهار کرد: سیرچ، کلوت‌های شهداد و آبگرم جوشان در این بسته کامل گردشگری هستند و ایمنی مسیر «کرمان – شهداد» نقش زیادی در جذب گردشگر دارد.

استاندار کرمان تصریح کرد: گروه سرمایه‌گذاری کویر از سال آینده کار خود را آغاز می‌کند و کسانی که به زیبای‌های کلوت‌ها علاقه‌مند هستند می‌توانند استفاده کنند.

رزم‌حسینی با اشاره اهمیت ایمن سازی مسیرهای استان کرمان اظهار امیدواری کرد این کار در دیگر گردنه‌های سخت استان نیز انجام شود و دولت نیز اعتبارات خوبی در این زمینه اختصاص داده است.

مقام عالی دولت در استان کرمان خاطرنشان کرد: امید می‌رود با این اعتبارات طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل شود و در سفر رئیس‌جمهور به استان کرمان، در آینده‌ی نزدیک، اعتبارات ویژه‌ای را بتوانیم جذب کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمان ، گردشگری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.