رودهن/

طرح توسعه استانها نباید تنها روی کاغذ باشد

فرماندار شهرستان پردیس گفت : طرح توسعه استانها به عنوان سیاست زیر بنایی توسعه کشور نباید تها بروی کاغذ جذابیت داشته باشد .

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  با اشاره به ساختار ضعیف زیر ساخت ها در شهرستان پردیس به ویژه بخش های این شهرستان گفت : زیر ساخت های فرسوده شهرستانها استان را در مسیر توسعه و تعالی با توقف های مکرر مواجه خواهد کرد .

فرماندار شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : طرح توسعه استانها بروی کاغذ زمینه ساز رشد کشور است ولی استانهایی که از ساختار ضعیف زیر ساختی برخوردار می باشند نمی توانند در این رابطه ایفای نقش کنند .

حیدری این منطقه را به ویژه در حوزه صنعت با برخورداری از ساختاری ضعیف و عدم بهره مندی از استاندارد های لکه های صنعتی شهرستانس خنثی در مسیر توسعه استان برشمرد و تصریح کرد : زیر ساخت ها در شهرستان پردیس به ویژه در حوزه بهداشت و درمان از ساختاری بسیار ضعیف برخوردار می باشد .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : افزایش میزان اعتبارات شهرستانها در راستای رفع نقاط ضعف و کمبود های موجود و ساماندهی امور در ابعاد مختلف با طراحی بستری مناسب زیر بنایی تحقق توسعه استان به شمار می رود

انتهاي پيام/ز.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.