نجفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هیچ اختلافی در آمار بورسیه‌های غیرقانونی وجود ندارد/بورسیه مربیان در صورت عدم تأیید دانشگاه لغو می‌شود

سرپرست وزارت علوم گفت: بورسیه مربیان در صورت عدم تأیید هیئت امنای دانشگاه لغو می‌شود و آن‌ها مربیان پیمانی محسوب می‌شوند.

نجفی سرپرست وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: پرونده بورسیه‌های غیرقانونی تا چند روز آینده و یا تا پایان هفته منتشر می‌شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر این که گویا مشکلاتی در ارائه آمار این پرونده‌ها منجر به تأثیر در انتشار پرونده بورسیه‌های غیرقانونی شده است، افزود: هیچ اختلافی رخ نداده است و تا چند روز آینده پرونده بورسیه‌های غیرقانونی منتشر می‌شود.

نجفی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر این که مقرر شده پرونده مربیان بورسیه غیرقانونی توسط هیئت امنای دانشگاه‌ها در مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: بورسیه مربیان براساس ضوابط خاص بررسی می‌شود و چنانچه هزار و 11 نفر مربی بودند و برخی بر اساس قوانین استخدامی رسمی شده بودند و 400 نفر از این مربیان پیمانی بودند که بر اساس مقررات بورسیه به آن‌ها داده شده است، بنابراین اگر هیئت امنا بورس آن‌ها را تأیید و تصویب کرد دیگر هیچ بحثی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اگر هیئت امنای دانشگاه‌ها بورسیه این تعداد از مربیان را تأیید نکرد بورس آن‌ها لغو و آن‌ها تنها مربی پیمانی در دانشگاه‌ها محسوب می‌شوند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار