پوگبا: یوونتوس مشکل روحی ندارد/ موراتا: می‌توانستیم پیروز میدان باشیم

شکست یک بر صفر یوونتوس مقابل المپیاکوس هواداران فوتبال در ایتالیا را ناامید کرد اما پوگبا معتقد است تیم آنان برخلاف ادعای برخی در لیگ قهرمانان مشکل روحی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، تیم الپیاکوس یونان توانست با نتیجه یک بر صفر از سد یوونتوس بگذرد و جایگاه خود به عنوان تیم صعود کرده از مرحله گروهی را تثبیت نماید.

پوگبا هافبک فرانسوی یوونتوس پس از این شکست گفت: باید در جلوی دروازه‌ حریف موثرتر عمل کنیم اینکه برخی می‌گوید یوونتوس در بازیهای لیگ قهرمانان اروپا دچار مشکلات روحی می‌شود هیچ درست نیست بازیکنان باید متوجه باشند بدون گل زدن امکان پیروزی وجود ندارد هر چند در نیمه دوم یوونتوس بهتر بازی کرد اما عملکرد خوب دروازه‌بان المپیاکوس موجب شد به گل نرسیم در رقابتهای لیگ قهرمانان همه تیمها قوی هستند پس ما هم باید بهتر کار کنیم رقابتهای اروپایی تفاوت بسیاری با مسابقات سری آ دارند.

یوونتوس پس از شکست مقابل المپیاکوس از 3 بازی نخست مرحله گروهی فقط موفق به کسب 3 امتیاز شد.

موراتا: دروازه‌بانان حریف کار ما را سخت کرد

آلوراو موراتا مهاجم یوونتوس با وجود ارائه یک بازی خوب و رو به جلو اما نتوانست برای تیمش گلزنی کند مانع از شکست مقابل المپیاکوس شود وی پس از بازی گفت: گل زدن به یکی از بهترین دروازه‌بانان حال حاضر جهان کار بسیار سختی است هر چند روبرتو دروازه‌بان المپیاکوس عالی ظاهر شد اما نمی‌توانم واکنشهای زیبای وی را بهانه ای برای گل نزدن‌هایم قرار دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار