سوء استفاده از زنان در پوشش ارتباط نزدیک با مسئولان استانی/ عقد موقت در ازای حل مشکلات خانوادگی

کلاهبردار حرفه‌ای که با وعده‌های واهی زنان جوان را فریب می‌داد در مشهد دستگیر شد.

سرهنگ حسین بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام شکایت چند زن جوان مبنی بر اینکه مردی میان سال با وعده‌های واهی آنان را فریب داده و مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند تحقیقات پلیسی آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع تحقیقات خود را در این باره آغاز و متهم پرونده را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پرونده در ابتدا قصد منحرف کردن مسیر تحقیقات پلیسی را داشت اما در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نداشت و در اعترافات خود به طراحی نقشه‌ای مکارانه برای سوء استفاده از زنان و دختران جوان اعتراف کرد و اظهار داشت، با معرفی خود به عنوان فردی که با مسئولان استان ارتباط داشته و خود نیز دارای مسئولیت‌های مهم اداری هستم به طعمه‌های خود وعده حل مشکلات خانوادگی و استخدام می‌دادم و به این طریق تعدادی از آنان را به عقد موقت خود در می‌آوردم.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی اظهار داشت: به دستور مقام قضایی تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه متهم آغاز شده است.

سرهنگ حسین بیدمشکی خاطر نشان کرد: بار‌ها به شهروندان هشدار داده‌ایم درصورت مواجهه با افرادی که با تعریف و تمجید واهی از خود، ادعا می‌کنند می‌توانند مشکلات آنان را از طرق غیرقانونی حل و فصل کنند، مراتب را بلافاصله به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا فرصت سوء استفاده برای افراد مجرم و خلافکار فراهم نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۳:۵۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۳
رشوه وپارتی بازی باشد از این کارها زیاد دیده میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
از اينجور آدما زياد داريم
Iran (Islamic Republic of)
ebi
۱۱:۰۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
سلام شخصی به نام حبیب حسینپور به همین شکل در استان مازندران شهرستان محموداباد اقداماتی اینچنین انجام می دهد که مالباختگان وکسانی که آبرویشان در خطر است از ترس آبرویشان شکایت نمی کنند این شخص خود را شورایار می نامد و به این وسیله اخاذی از مردم می کند.لطفا اطلاعات استان مازندران شهرستان محموداباد را در جریان کار قرار دهید.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
احمد اذریان
۲۰:۰۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
اگر جلو پارتی بازی و سفارش بازی گرفته شود بدون شک این مشکلات نیز حل خواهند شد و مردم ساده و بیچاره دست بدامن شیادان نمیشوند
Iran (Islamic Republic of)
احمد اذریان
۲۰:۰۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۳
اگر جلو پارتی بازی و سفارش بازی گرفته شود بدون شک این مشکلات نیز حل خواهند شد و مردم ساده و بیچاره دست بدامن شیادان نمیشوند
آخرین اخبار