راجرز:

از بازی رئال مادرید درس گرفتیم / رونالدو بازیکن خارق العاده‌ای است

برندن راجرز، سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید گفت: از بازی مقابل رئال درس گرفتیم. وی همچنین عملکرد کریس رونالدو در این بازی را خارق‌العاده توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، تیم لیورپول در ورزشگاه خانکی آنفیلد میزبان رئال مادرید بود اما در مقابل مهارت بازیکنان حریف اسپانیایی حرفی برای گفتن نداشته و با حساب 3 بر صفر مقابل رئال مادرید شکست خورد.

برندن راجرز سرمربی لیورپول پس از بازی گفت: رئال خیلی زود کنترل بازی را در دست گرفت و با زدون 3 گل درنیمه اول تقریبا کار ما را تمام کرد عملکرد بازیکنان لیورپول در 20 دقیقه نخست خوب بود اما بعد از اینکه رئال به اولین گل دست یافت به یک باره کیفیت اصلی بازی خود را نشان دادند. بازیکنان لیورپول به تلاش ادامه دادند اما آنان مقابل تیم بزرگی قرار داشتند که به حق ثابت کردند چگونه فصل قبل قهرمان چمپیونز کیک شدند.

لیورپول باید از این دیدار درس بگیرد وصادقانه می‌گویم ما در این دیدار به دلیل اشتباهاتمان توسط یک تیم با کیفیت تنبیه شدیم رئال مادرید دارای جدیت تمرکز و کیفیت اصیل فوتبال بود آنان تیمی بی‌نظیر و متواضع به ما نشان دادند.

** تمجید از بازی رونالدو

راجرز در ادامه نتوانست تاثیر پذیری خود از بازی کریس رونالدو را پنهان کند و گفت: او عاشق رفوتبال بازی کردن است و در تمام دقایق بازی به تلاش بی‌امان خود ادامه می‌دهد همانطور که همه می‌گویند رونالدو و یک بازیکن خارق‌العاده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مادرید ، بازیکن ، خارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار