سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال:

کمیته بانوان با تیم ملی همکاری نکرده است

مریم عرب‌ بیان کرد: کمیته بانوان باید با ارسال نامه‌ای، باشگاه‌ها را اجبار به استفاده نکردن از ملی‌پوشان می‌کرد که متاسفانه کمیته بانوان در این موضوع با تیم ملی همکاری نکرده است.

مریم عرب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبال بانوان برای آمادگی کامل برای حضور در مسابقات فوتبال روز گذشته پنج شنبه آخرین مرحله از اردوی آمادگی را برپا می‌کند ملی‌پوشان پس از انجام تمرین 8 آبان از اردو خارج می‌شوند و سپس 11 آبان برای اعزام به سریلانکا به کادر فنی مراجعه و نهایت 14 آبان اعزام می‌شوند.

سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال ادامه داد:ملی‌پوشان در شرایط مناسبی قرار دارند با انجام تمرینات مستمر و فشرده آماده مصاف با حریفان می‌شوند مهم‌ترین نگرانی مسئولان کادر فنی مصدومیت ملی‌پوشان فعال در تیم‌های باشگاهی است.

عرب‌ افزود: مسابقات لیگ فوتبال و فوتسال با اردو تیم ملی همزمان است کمیته فوتبال بانوان برای جلوگیری از مصدومیت ملی‌پوشان در لیگ، باید تیم‌های باشگاهی را مجبور به استفاده نکردن از بازیکنان ملی‌پوش کند کمیته بانوان کوتاهی کرده است و همکاری‌های لازم را انجام نداده است.

سرپرست تصریح کرد:تیم ملی 14 آبان اعزام می‌شود مسابقات لیگ 9 برگزاری می‌شود در صورت مصدومیت بازیکنان ملی‌پوش بازیکن جانشین مناسبی نداریم تا خلل ایجاد شده را رفع کند.

عرب تصریح کرد: تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال فقط با تیم استقلال شرایط انجام دیدار تدارکاتی را دارد در خواستمان را به مسئولان باشگاه استقلال ارائه کرده‌ایم اما همچنان در انتظار پاسخ باشگاه استقلال هستیم.

وی افزود: البته با توجه به شناختی که از مسئولان باشگاه استقلال دارم به  احتمال فراوان با برگزاری دیدار تدارکاتی موافقت می‌کنند تیم ملی در تاریخ و زمانی که مسئولان باشگاه استقلال برنامه‌ریزی کنند آمادگی انجام دیدار تدارکاتی را دارد.

عرب تصریح کرد: تیم ملی در مسابقات مقدماتی فوتبال آسیا با تیمهای فلسطین و سریلانکا همگروه است.
شناختی از حریفان نداریم اما تیم ایران شانس نخست از این مرحله است.

سرپرست ادامه داد: در پایان مسابقات مقدماتی یک تیم جواز از حضور در رقابتهای 2015 چین تایپه را که شهریور ماه سال 94 برگزار می‌شود را کسب می‌کند امیدواریم تیم ایران در مسابقات چین تایپه شرکت کند.

عرب ادامه داد: برگزاری مسابقات لیگ همزمان با اردو و مسابقات مقدماتی نگرانی‌هایی را از جهت مصدومیت بازیکنان ملی‌پوش برایمان ایجاد کرده است امیدوار بودیم کمیته فوتبال بانوان اجازه استفاده نکردن ملی‌پوشان در مسابقات را به باشگاهها ابلاغ کند.

وی تصریح کرد: مسابقات مقدماتی فوتبال آسیا قرار بود به میزبانی کشور فلسطین برگزار شود کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال که با دیگر ارگان‌ها و سازمان ما انجام داد موفق شد میزبانی مسابقات از فلسطین به سریلانکا تغییر دهد در صورتی که مسابقات در فلسطین برگزار می‌شد تیم ملی به دلیل مصدومیتهای که وجود شرایط حضور در این رقابتها را نداشت خوشبختانه اتفاق خوشایند رخ داد رخ داد و تیم ملی در سریلانکا به هدف حریفان می‌روند.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال بانوان در نخستین دیدار 18 آبان  به مصاف تیم فلسطین و سپس 20 آبان به مصاف تیم سریلانکا می‌رود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار