سمنان؛

برترین های مسابقات ملی بتن در سمنان معرفی شدند

سمنان این قابلیت را دارد که مهر سال آینده همزمان با روز ملی بتن، میزبان مسابقات بین المللی ساخت بتن باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، رقابتهای ملی بتن در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با برتری تیم های گرمسار و تهران پایان یافت.

در آئین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات بتن ایران که چهارشنبه شب در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد، 27 تیم از 9 استان کشور بتن هایی که 28 روز پیش با استفاده از مصالح تعیین شده ساخته بودند را به مرحله سنجش مقاومت فشاری آوردند و در نهایت برترین ها در دو بخش دانشگاهی و صنعتی معرفی شدند.

در بخش دانشگاهی، تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با ساخت بتنی با تحمل فشار 579.5 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع اول شد، دانشگاه آزاد سمنان با بتنی با تحمل فشار 528 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع در جایگاه دوم ایستاد و عنوان مشترک سوم نیز به دو تیم از دانشگاه آزاد سمنان و یک تیم از دانشگاه آزاد اسلامشهر با بتن هایی با مقاومت فشاری بیش از 500 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع اختصاص یافت.

در بخش صنعتی نیز تیم ژئو آزمای تهران با بتنی با تحمل فشار 525.5 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع اول شد، اداره کل ورزش و جوانان کرمان با بتن دارای مقاومت 495.5 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع به مقام دوم رسید و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با بتنی با مقاومت 485 کیلوگرم بر سانتیمتر مربع بر سکوی سوم ایستاد.

رئیس انجمن بتن ایران در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با بیان اینکه سازندگان بتن های با مقاومت بالا، بازوان صنعت ایران در مقاوم سازی سازه ها هستند گفت: با توجه به اینکه ایران در خط زمین لرزه قرار دارد باید تلاش کنیم عمر بتن ها را از 30 تا 40 سال فعلی به 100 سال برسانیم.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: مسابقات ، اختتامیه ، ملی ، بتن ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.