هاشم پور: تقابل با تیم‌های مختلف برای بازیکنان مهم است

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی از شرایط خوب و بازی‌های مناسب تیم ملی در برزیل خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عباس هاشم پور درباره عملکرد بازیکنان در دیدار اول مقابل تیم سنترال گفت: در بازی برابر تیم سنترال باید بگویم که با توجه به تغییر ساعت و آب و هوا اینکه بازیکنان تازه به برزیل رسیده بودند طبیعتا خسته بودند و در نهایت این بازی را با نتیجه سه بر دو واگذار گردیم. ولی خوشبختانه با گذشت چند روز شرایط بازیکنان روز به روز بهتر شد و در حال حاضر به آمادگی کامل رسیدند. در بازی برابر بوتافاگو بچه ها  بهترین عملکرد خود را ارائه دادند. تیم بوتافاگو دارای 5 بازیکن ملی پوش برزیل است و در طول بازی چالش‌های زیادی برای تیم ما بوجود آورد. ولی با تمرکز و جنگدگی بازیکنان ، این مسابقه را با نتیجه شش بر پنج بردیم.

وی در ادامه اظهار داشت: این گونه اردوها و تقابل با تیم‌های مختلف همیشه برای بازیکنان ما مهم است، چرا که به وسیله آن تجربه و دانش فوتبال ساحلی را بالا می ببریم و این می‌تواند تاثیر مثبتی در روند آماده سازی بازیکنان باشد و با یک تیم هماهنگ روانه مسابقات جام بین قاره‌ای جهان شویم.

هدف ما این است که بتوانیم دوباره پرچم زیبای کشورمان را در دبی به اهتزاز دربیاوریم و یک بار دیگر قدرت ساحلی ایران را به جهان نشان دهیم.

مربی تیم ملی ساحلی در پایان گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم ملی ساحلی از اینکه گل محمد احمدزاده و پیمان حسینی در لیست برترین‌های ساحلی جهان قرار گرفتند، بسیار خوشحال هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، تیم ، ملی ، فوتبال ، ساحلی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.