مناسب سازی معابر منطقه 4 برای معلولین و نابینایان

هوشیار علائی‌ قائم مقام فنی عمرانی منطقه 4 از اقدامات عمرانی حوزه نگهداشت شهری در شمال شرق تهران خبر داد.

هوشیار  علائی‌ قائم مقام فنی عمرانی  منطقه 4 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: فعالیتهای فنی – عمرانی منطقه در دو قالب احداثی و نگهداشت  تقسیم‌بندی  شده است که براین اساس برنامه‌ریزی‌های متفاوتی در هر حوزه با  الویت‌  معلولان و نابینایان  انجام گرفته است.

وی افزود: در بحث نگهداشت  در هر ناحیه قراردادی  بسته شده است که در فاز یک پیمانکار طرح مشخص  شده  و شامل  عملیاتی چون عملیات آسفالت  (لکه‌گیری، مرمت  نوار حفاری، روکش دستی و لکه‌گیری سیار) عملیات  جدول و انتهار؟ جدید و بازسازی  موارد  آسیب  دیده و پیاده‌روسازی مرمت محلات منطقه و بازسازی  کامل پیاده‌روها به وسیله کف‌پوش بتنی است.

قائم مقام معاون فنی عمرانی  منطقه 4 با بیان اینکه فعالیتها بر اساس ضوابط  مناسب سازی معابر  شهری  از جمله تسهیل تردد معلولین  و نابینایان صورت می‌گیرد  افزود: برای نیمه  دوم سال فاز 2 قراردادهای نگهداشت برآورد  و جهت  تایید  بر معاونت ف نی و عمرانی شهرداری  تهران ارسال شده است.

قائم  مقام معاون فنی و عمرانی منطقه در پایان گفت: همچنین از عملیات  عمرانی ر در حال اجرای تکمیل  معابر  با اعتباری بالغ بر  900 میلیون تومان در محدوده جنگلهای تلو صورت  گرفته است.

 
انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار