برای شرکت در تورنمنت بین المللی باشگاه القادسیه؛

تیم بسکتبال پتروشیمی فردا عازم کویت می شود

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام قهرمان سوپرلیگ ایران فردا دوم آبان برای شرکت در تورنمنت بین المللی باشگاه القادسیه عازم کویت می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بالاخره موفق به گرفتن اجازه شورای برون مرزی برای شرکت در تورنمنت باشگاه القادسیه شد.

پتروشیمی فردا دوم آبان با بازیکنانی که پیش از این در تمرینات تیم حضور داشتند راهی کویت می شود و از روز شنبه سوم آبان در تورنمنت بین المللی القادسیه شرکت می کند.

این تورنمنت به مناسبت سالگرد تاسیس باشگاه کویتی برگزار می شود.

گروه بندی مسابقات

تیم پتروشیمی در گروه اول با تیم القادسیه کویت هم گروه است. 8 تیم در قالب دو گروه با یکدیگر مسابقه می دهند:

گروه الف: القادسیه کویت، پتروشیمی بندرامام، التدامون لبنان، الفتح عربستان

گروه ب: الحکمه لبنان، اتحاد مصر، النصر کویت، منامه بحرین


شنیده می شود فدراسیون بسکتبال همکاری چندانی با باشگاه پتروشیمی برای مقدمات این سفر نداشته است و در نهایت با مراجعه مسئولان باشگاه به وزارت ورزش مجوز سفر تیم گرفته شد.

پتروشیمی که در هفه اول سوپرلیگ هم با قرعه استراحت روبرو شده است با حضور در تورنمنت کویت هفته دوم مسابقات را هم از دست می دهد که این موضوع با فدراسیون بسکتبال و سازمان لیگ هماهنگ شده و بازی معوقه هفته دوم برای زمان دیگری برنامه ریزی می شود.

گفتنی است مذاکرات پتروشیمی با حامد آفاق تا امروز هم ادامه داشت اما صمد نیکخواه بهرامی، عرفان نساج پور، حامد سهراب نژاد، بهنام یخچالی، علی جمشیدی، شهاب ریحانی، وحید حاجیان، محمد فلاحت، محمدرضا اکبری، علی دورقی، محمد زارعی و محمدرضا خبازان بازیکنانی هستند که در هفته های گذشته با پتروشیمی قرارداد بستند یا در تمرینات تیم حضور داشته اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پتروشیمی ، سفر ، کویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار