راهیابی انوشا شاهقلی و فرشاد طلاور به فینال مسابقات جایزه بزرگ اصفهان

انوشا شاهقلی و فرشاد طلاور به فینال رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ اصفهان راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  مرحله نیمه نهایی رقاب‌ های تنیس جایزه بزرگ آقایان (یادواره مرحوم اصغر کازرونی) به میزبانی اصفهان در باشگاه شهدای ارتش ( ۲۲ بهمن ) دربخش انفرادی پیگیری شد و نهایت انوشا شاهقلی و فرشاد طلاور به دیدار پایانی راه یافتند.

در نخستین دیدار این مرحله محسن حسین زاده با نتیجه ( ۲-۶ ، ۷-۵ و ۴-۶ ) در مجموع ۲ بر یک مقابل فرشاد طلاور شکست خورد و انوشا شاهقلی با نتیجه ( ۲-۶ ، ۶-۳ و ۱-۶ ) در مجموع ۲ بر یک حمید رضا نداف را مغلوب شد.

به این تریب دیدار پایانی این مسابقات فردا مابین انوشا شاهقلی از تهران و فرشاد طلاور از اصفهان برگزار می شود تا تکلیف تنیسور هرمان مشخص شود.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها فینال بخش ۲ نفره  برگزار شد و در نهایت زوج انوشا شاهقلی و امید سوری موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و تیم محسن حسین زاده و محمد مهذب نیا نائب قهرمان شدند.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر به ترتیب مبلغ ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ( نفر اول) ، ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال (  نفر اول) و ۲۵/۰۰۰/۰۰۰ ( سوم مشترک ) تعلق می گیرد.

یاد آور می‌شود: مدیریت ، سرداوری و داوری این رقابت‌ها به ترتیب بر عهده فرشید زیدی ، مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان و سام صدری، سهیل صدری، احسان رحیمی، دامون صفایی و علی غفرانی می‌باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار